FCB Bucharest are un nou Client Service Director
Reading Time: 2 minuteAgenția FCB Bucharest își schimbă Client Service Director-ul. Simina Lambrino, cu o experiență de 11 ani în publicitate, preia acest rol.
Simina Lambrino a coordonat proiecte din diverse arii, de la ATL, la evenimente sau activări de brand, digital sau PR. Pentru doi ani a vrut să vadă cum este să lucrezi pentru un proiect de start up asumându-și rolul de New Business Developer.
În cadrul FCB Bucharest, Simina are o experiență de 6 ani pe poziția de Group Account Director, coordonând în trecut o echipă de 10 persoane. S-a ocupat de supervizarea conturilor locale ale companiei, cât și de cele internaționale, printre care JTI România și Polonia, Bucovina, Tymbark Maspex, Philips sau Băneasa Shopping City.
”Am deja un deceniu de agenție, consumat în mare parte la FCB. Ultimii doi ani i-am petrecut în afara industriei, într-o joacă și o nebunie personală, am vrut să văd cum e lumea start-up-urilor, care-i treaba cu Agile și Design Thinking, cum se face Product Develoment-ul și cât de diferită e lumea tech.
Când stai mulți ani în aceeași agenție se creează legături și prietenii care se întind dincolo de job. Și asta sigur a contat când Soso, acum GM la FCB, mi-a propus să mă întorc și să preiau departamentul de CS. Mi-era dor de oamenii de aici și de legăturile care se creează când muncești pe brânci și la grămadă. Iar echipa din care fac parte cu Soso, Sonia Panait, Gologan și Alina Ștefan mă face să fiu mândră că am luat decizia de a mă reîntoarce în industrie.
Pe viitor îmi doresc să consolidez departamentul de CS, să putem răspunde oricărei provocări. Se anunță un final de an foarte interesant, avem conturi noi câștigate, se simte un suflu proaspăt în creație, lucrurile se întâmplă în direcția cea bună. Mi-am propus să implementez metodologii noi de lucru, cu care m-am intersectat în lumea start-up-urilor, de la Agile și până la Design Thinking. Oricând e loc de mai multă eficientizare și dinamism și chiar asta imi propun să obțin”, a declarat Simina Lambrino, noul Client Service Director, FCB Bucharest.
Cu o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB are în portofoliul său 150 de agenții din 90 de țări, cu peste 8.000 de angajați.
În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare, cu un portofoliu de clienți precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone sau Tymbark Maspex.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz