Categories: MarketingStiri

FCB Bucharest a creat cea mai mare cutiuta muzicala pentru Baneasa Shopping City

Reading Time: 3 minute

In Baneasa Shopping City a fost expusa o productie sub forma unei cutiute muzicale interactive de dimensiuni impresionante.

Cutiuta muzicala a fost produsa la initiativa Baneassa Shopping City in colaborare cu agentia de publicitate FCB Bucharest, agentia care semneaza conceptul si executia intregii campanii, ca parte a proiectului Bucurestiul Creativ, organizat cu ocazia Festivalului International George Enescu. Tema data participantilor anul acesta de Bucurestiul Creativ a avut in vedere compozitia “Impresii din copilarie” de George Enescu, suita in pian si vioara, a lui Enescu.

Un hibrid intre o cutie muzicala mecanica si una digitala, obiectul reprezinta o inovatie la nivel de concept si  productie: la exterior arata ca o cutie muzicala clasica prevazuta cu o manivela ce trebuie invartita manual pentru a functiona, iar sunetele sunt generate electronic. Lamelele au senzori de vibratii si declanseaza note atunci cand sunt atinse de protuberantele de pe tambur, fiecare vibratie determinand o tonalitate diferita. Sunetele reproduse au la baza note muzicale din partitura Rapsodia Romana.

Pentru a pastra caracterul ludic si interactiv al constructiei, protuberantele (pinii) tamburului sunt de fapt 2.500 de piese Lego  de diverse culori, pe care copiii si adultii sunt invitati sa le aseze dupa un algoritm prestabilit. Ulterior acestia trebuie sa invarta tamburul pentru a genera o melodie. Oamenii sunt invitati sa recompuna atat fragmente din opera lui George Enescu, dar si sa creeze propria „compozitie”, plasand piesele Lego oriunde pe tambur.

“Proiectul s-a nascut din dorinta noastra de a aduce vizitatorii mall-ului aproape de muzica lui George Enescu si anul acesta, intr-o maniera neconventionala care sa permita oamenilor o interactiune cu opera compozitorului. Asa s-a nascut cea mai mare cutiuta muzicala interactiva, o intrepretare moderna a versiunii clasice, dar care se potriveste decorului cosmopolit al Baneasa Shopping City”, a declarat Alexandru Bogdan, Marketing Director la Baneasa Shopping City.

Confectionata din lemn, inox si aluminiu, productia cutiutei a durat aproximativ o luna si a fost realizata in Romania cu ajutorul a doi furnizori: unul responsabil de productia in sine (carcasa de lemn, tamburul, lamelele), cel de-al doilea de integrarea software (partea digitala, cu senzori de lamele si sunete). Productia tamburului a fost cea mai mare provocare, echipa fiind nevoita sa testeze trei solutii diferite de productie pana la forma finala. Este posibil ca in viitorul apropiat sa fie incepute demersurile pentru inscrierea cutiutei in Cartea Recordurilor.

Pe langa cutiuta muzicala, in campanie sunt incluse si executii de promovare outdoor si semnalizare la fata locului.

Baneasa Shopping City si Grand Cinema & More sunt parteneri ai Festivalului International George Enescu. La Grand Cinema & More vor avea loc transmisii live ale concertelor din cadrul festivalului pe toata durata acestuia. Cutiuta muzicala va fi amplasata in mall-ul Baneasa Shopping City (intrarea Samsung) pana la data de 20 septembrie.

Echipele responsabile pentru dezvoltarea proiectului

Din partea Baneasa Shopping City: Ramona Popescu –  Entertainment Business Unit Marketing Initiatives Coordinator si Alexandru Bogdan – Baneasa Shopping City Marketing Director

Din partea FCB Bucharest: Claudiu Dobrita, Director de Creatie; Wanda Hutira, Art Director; Dragos Raicu, Senior Copywriter; Florin Ciobanu, Head of Digital; Sorin Fotache, Graphic Designer 3D; Mihai Ionescu, DTP Designer; Catalin Grigore, Art Director; Sorina Borcescu, Client Service Director; Simina Lambrino, Group Account Director; Andreea Serbu, Account Manager; Corina Coman, PR Director; Ionut Aldea, BTL Manager; Iulia Stanescu, Production Manager; Alexandru Puiu, Junior Project Manager.

Proiectul a fost realizat cu sprijinul si colaborarea In Touch Media (soft) si Multimedia Proactive (productia cutiei).

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

„Bach chez Cioran, une tragédie angélique”, în premieră în România pe 26 noiembrie

Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…

o oră ago

Provocările finanțării proiectelor culturale din România

Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…

4 ore ago

Ateliere de colaj organizate alături de Haute Culture, în completarea Collage Festival

Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…

4 ore ago

Ziua Națională a României pe scena La Fenice Stele ale Operei Româneşti la Veneţia

Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…

6 ore ago

Johann Strauss Ensemble în concert la Teatrul Național București: „Viena Magic” – un regal muzical de 20 de ani pe scenele din România

Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „Viena Magic”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al…

6 ore ago

International Workplace Group deschide un centru ultramodern Regus în Iași pentru soluțiile de muncă hibridă

Un nou spațiu ultramodern de lucru flexibil va fi deschis în centrul Iașiului de către International Workplace Group (IWG), cel…

6 ore ago