Stiri

Fashion Days lansează dAIsy: asistentul virtual de cumpărături pentru o experiență de shopping optimizată

Reading Time: 2 minute

Fashion Days își continuă misiunea de a îmbunătăți și optimiza experiența de shopping online prin lansarea unui asistent virtual bazat pe tehnologie AI.

dAIsy îmbină inteligența artificială generativă cu vectorizarea catalogului de produse și căutarea semantică în funcție de dorințele utilizatorului: prima tehnologie îi permite clientului să aibă o conversație cât mai naturală, în timp ce a doua contribuie la o mai bună căutare în catalogul de produse.

De ce dAIsy?

Într-o piață cu zeci de mii de produse și opțiuni vestimentare, alegerea pieselor potrivite poate fi copleșitoare. Cu dAIsy, totul devine mai simplu: utilizatorii oferă câteva detalii despre nevoia, stilul și preferințele lor, iar dAIsy oferă instant recomandări bazate pe cerința respectivă.

„Ne dorim să oferim cea mai tare experiență de shopping clienților noștri și de aceea, pe lângă serviciile imbatabile pe care le oferim deja (livrarea foarte rapidă, proces de retur super ușor, abonamentul Genius, My Wallet by eMAG), pasul următor, în mod firesc, a fost să dezvoltăm acest asistent virtual powered by AI technology care are scopul de a îmbunătăți și mai mult experiența din aplicație.” declară Cristina Pîrjol, General Manager Fashion Days.

Etapele de testare

dAIsy a fost în dezvoltare din februarie 2024 și a trecut prin două etape de testare. Prima a fost internă, pe un grup restrâns de utilizatori, urmată de o testare mai extinsă, în care aproximativ 60.000 de useri Fashion Days au avut oportunitatea de a-l încerca și evalua.

“Una dintre cele mai mari provocări a fost faptul că, deși dAIsy poate executa seturi complexe de instrucțiuni, uneori pare să aibă atenția unui copil mic – o combinație de cunoștințe vaste în fashion și momente de neatenție care ne-a făcut să zâmbim în procesul de ajustare,” adaugă Mihai Scarlat, Software Architect Fashion Days.

Ce urmează?

În viitorul apropiat, dAIsy va fi disponibil exclusiv pentru utilizatorii logați în aplicația Fashion Days din România.

“Focusul nostru în lunile următoare va fi pe înțelegerea și adaptarea la feedback-ul clienților. În funcție de interacțiunile și preferințele lor, vom decide ce funcționalități să dezvoltăm pentru a face asistentul și mai util și eficient. Cel mai tare ne entuziasmează să vedem cum dAIsy poate face experiența de shopping și mai plăcută și captivantă pentru toată lumea!” spune Sorin Panduru, IT Director Fashion Days.

Romanita Oprea

Recent Posts

Bugetele alocate pentru servicii IT, cu 20% mai mici față de acum doi ani

Industria IT din România, un sector în plină expansiune până acum câțiva ani, resimte din plin efectele crizei economice globale.…

22 de secunde ago

Plafonarea preţurilor la poliţele RCA va fi menţinută

Guvernul a anunțat, miercuri, că va menține plafonarea preţurilor la poliţele RCA. Măsura se va aplica încă trei luni, până…

58 de secunde ago

Mark Twain International School construiește o școală în cartierul Cosmopolis

Mark Twain International School, instituție de învățământ recunoscută la nivel global, va avea în cartierul Cosmopolis unul dintre cele mai…

12 minute ago

Teodora Șaguna, tbi bank: Aplicația noastră de cumpărături permite accesul la achiziții în rate în peste 1.600 de magazine online

După un an de la lansare, aplicația de cumpărături tbi, care oferă plata în rate în peste 1.600 de magazine…

30 de minute ago

Cristian Cojocaru: Doar 3 din 10 antreprenori pot negocia

În mediul de afaceri din România, încă predomină teama de a negocia pentru condiții mai avantajoase în business. Mai exact,…

50 de minute ago

AXN Spin se repoziționează

AXN Spin, parte a Antenna Entertainment alături de posturile AXN, AXN Black și AXN White, anunță o schimbare importantă în…

o oră ago