Stiri

Fashion Days lansează dAIsy: asistentul virtual de cumpărături pentru o experiență de shopping optimizată

Reading Time: 2 minute

Fashion Days își continuă misiunea de a îmbunătăți și optimiza experiența de shopping online prin lansarea unui asistent virtual bazat pe tehnologie AI.

dAIsy îmbină inteligența artificială generativă cu vectorizarea catalogului de produse și căutarea semantică în funcție de dorințele utilizatorului: prima tehnologie îi permite clientului să aibă o conversație cât mai naturală, în timp ce a doua contribuie la o mai bună căutare în catalogul de produse.

De ce dAIsy?

Într-o piață cu zeci de mii de produse și opțiuni vestimentare, alegerea pieselor potrivite poate fi copleșitoare. Cu dAIsy, totul devine mai simplu: utilizatorii oferă câteva detalii despre nevoia, stilul și preferințele lor, iar dAIsy oferă instant recomandări bazate pe cerința respectivă.

„Ne dorim să oferim cea mai tare experiență de shopping clienților noștri și de aceea, pe lângă serviciile imbatabile pe care le oferim deja (livrarea foarte rapidă, proces de retur super ușor, abonamentul Genius, My Wallet by eMAG), pasul următor, în mod firesc, a fost să dezvoltăm acest asistent virtual powered by AI technology care are scopul de a îmbunătăți și mai mult experiența din aplicație.” declară Cristina Pîrjol, General Manager Fashion Days.

Etapele de testare

dAIsy a fost în dezvoltare din februarie 2024 și a trecut prin două etape de testare. Prima a fost internă, pe un grup restrâns de utilizatori, urmată de o testare mai extinsă, în care aproximativ 60.000 de useri Fashion Days au avut oportunitatea de a-l încerca și evalua.

“Una dintre cele mai mari provocări a fost faptul că, deși dAIsy poate executa seturi complexe de instrucțiuni, uneori pare să aibă atenția unui copil mic – o combinație de cunoștințe vaste în fashion și momente de neatenție care ne-a făcut să zâmbim în procesul de ajustare,” adaugă Mihai Scarlat, Software Architect Fashion Days.

Ce urmează?

În viitorul apropiat, dAIsy va fi disponibil exclusiv pentru utilizatorii logați în aplicația Fashion Days din România.

“Focusul nostru în lunile următoare va fi pe înțelegerea și adaptarea la feedback-ul clienților. În funcție de interacțiunile și preferințele lor, vom decide ce funcționalități să dezvoltăm pentru a face asistentul și mai util și eficient. Cel mai tare ne entuziasmează să vedem cum dAIsy poate face experiența de shopping și mai plăcută și captivantă pentru toată lumea!” spune Sorin Panduru, IT Director Fashion Days.

Romanita Oprea

Recent Posts

Telefoanele chiar ascultă conversațiile noastre? Mitul explicat de specialiști

Când prietenii se adună și vorbesc despre un anumit subiect, de multe ori descoperă că, la scurt timp după ce…

16 ore ago

O nouă ediție de Titluri de Stat TEZAUR cu dobânzi de 7%, disponibilă de luni

Începând de luni, 4 noiembrie, românii pot investi în titluri de stat TEZAUR cu maturități de 1,3 sau 5 ani,…

17 ore ago

Libra Internet Bank a lansat Live FX, o platformă pentru schimburi valutare non-stop

Libra Internet Bank oferă clienților business posibilitatea de a efectua schimburi multi-valutare în timp real, prin intermediul platformei Live FX,…

19 ore ago

Genesis Property a primit calificativul „Green Star”, în urma evaluării performanței factorilor ESG

Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari de clădiri de birouri din România, a devenit în 2024 prima companie…

20 de ore ago

Mobilitatea pe două roți, încotro? Discuții la București cu Bolt, I’Velo, Splash și Lime

Săptămâna viitoare Bucureștiul va fi gazda celei de-a 4 a întâlniri de lucru din cadrul parteneriatului interregional al proiectului european…

20 de ore ago

Hesburger deschide al cincilea restaurant din România, la Băneasa Shopping City

Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis un nou restaurant,…

20 de ore ago