Stiri Lifestyle

Farmec relansează gama Gerovital H3 Evolution, în urma unei investiții de 450.000 de euro în tehnologie

3 feb. 2022 2 min

Farmec relansează gama Gerovital H3 Evolution, în urma unei investiții de 450.000 de euro în tehnologie

Reading Time: 2 minute

Farmec, una din cele mai mari companii românești din piață, investește 450 de mii de euro în relansarea uneia dintre cele mai apreciate game din portofoliu – Gerovital H3 Evolution.

Investiția a fost alocată pentru cercetare, design și comunicare

Trei dintre produsele Evolution au fost îmbunătățite cu Acid Hialuronic PrimalHyal Ultrafiller, un ingredient de ultimă generație, unic pe piața din România.

Acesta se absoarbe în straturile profunde ale pielii, fiind activ multifuncțional prin efectul antioxidant, antiage și antipoluare. Acest ingredient funcționează ca un „flash filler” în 1 pana la 6 ore, cu test de eficiență in vivo. Campania de comunicare integrata 360 o are în prim-plan pe Catrinel Menghia, fotomodelul internațional care a devenit ambasadoarea gamei în 2021.


„Brandul Gerovital a fost lansat pornind de la o inovație, fapt ce a rămas unul dintre pilonii principali ai filosofiei noastre. Facem investiții susținute în dezvoltarea produselor noastre, extinderi de gamă, lansări sau relansări de produse, care implică optimizarea formulelor în pas cu descoperirile și tendințele din industrie. Gerovital H3 Evolution a fost încă de la început gama cea mai apreciată din portofoliul Gerovital, brand care s-a menținut în ultimii cinci ani pe primul loc pe segmentul antirid. Este cea mai populară linie pentru îngrijirea feței și la export. Și-a consolodat această performanță tocmai prin inovațiile continue la nivel de compoziție și comunicare. Prin formulele actualizate, brandingul modern și noul concept creativ dorim să fim și mai relevanți pentru consumatoarele noastre, mereu în căutare de soluții high-end pentru îngrijirea personală”, a declarat Tudor David, Director de Marketing al Farmec.


Relansarea gamei Gerovital H3 Evolution consolidează poziția companiei de lider pe segmentul antiaging, iar investiția vine în contextul planului de diversificare a porto¬foliului și al lansării de noi produse, pe care Farmec și-l asumă în fiecare an.

Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: