Companii Marketing Stiri

Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs

16 mart. 2021 < 1 min

Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs

Reading Time: < 1 minut

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță modernizarea brandului de igienă orală AslaMed și extinde gama cu un nou produs – Pasta de Dinți cu Cărbune Activ.

În ultimii ani, am observat faptul că piaţa produselor de îngrijire orală este în continuă dezvoltare, iar consumatorii se orientează către produse specializate și de calitate. Astfel, am luat decizia de a moderniza gama AslaMed cu ambalaje într-un design actual și de a adăuga o nouă pastă de dinți pe bază de cărbune activ, în linie cu ultimele trenduri în îngrijirea orală”, a declarat Natalia Muscă, Manager de Produs.

Ce include gama AslaMed

Lansată în 2006, AslaMed este o gamă completă de îngrijire orală creată pentru tratarea unor probleme specifice, printre care se numără sensibilitatea dentară sau afecţiunile gingivo-parodontale, și îmbogățită cu ingrediente naturale, precum extractul eco-certificat de mușetel, argila specială, cătina și salvia.

Pe lângă Pasta de Dinți cu Cărbune Activ, gama AslaMed cuprinde alte trei tipuri de pastă de dinţi (pentru dinţi sensibili, pentru tratamente homeopate şi pentru afecţiuni gingivo-parodontale) şi o apă de gură, pentru îngrijire şi protecţie completă.

Produsele AslaMed pot fi achiziţionate din toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, din magazinele de brand Farmec, precum şi online.

Farmec Cluj-Napoca comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări. În România, compania are o reţea de opt magazine de brand Farmec, în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, plus 22 magazine Gerovital, în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș şi Râmnicu Vâlcea.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: