Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se extinde pe nișa produselor dedicate îngrijirii copiilor și lansează Gerovital Kids, o gamă completă de îngrijire a copiilor și bebelușilor. Sub promisiunea „Cu Gerovital Kids, igiena și îngrijirea sunt o joacă de copii”, gama duce mai departe tradiția și dedicarea brandului Gerovital pentru îngrijire și prezintă acum formule ce protejează, încă de la naștere, pielea delicată a copiilor.
Gama vine ca o completare a cremei Petrini, blândă cu pielea bebelușilor și apreciată pentru efectul calmant asupra iritațiilor care pot apărea în zona scutecului, care a înregistrat o creștere medie anuală de până la 14% în ultimii cinci ani.
Gerovital Kids cuprinde 12 produse, structurate pe trei categorii de vârstă, în funcție de nevoile specifice ale copiilor și de particularitățile fiecărui moment de îngrijire începând din primele zile de viață. Vedetele noului portofoliu sunt produsele de tip spumă, delicate cu pielea copiilor și a bebelușilor, cu o textură fină și pufoasă și cu arome plăcute, pe gustul celor mici. Ușor și distractiv de folosit, ele vin în sprijinul părinților și al copiilor pentru a contribui la adoptarea unor ritualuri de îngrijire sănătoase, prin joacă.
Gama este ușor de recunoscut la raft datorită simbolului distinctiv, Oița – personaj inofensiv, moale, asociat cu momentul somnului. Simbolul Oiței este integrat în identitatea vizuală a gamei în ipostaze diferite, specifice utilizării fiecărui produs, devenind, astfel, atât personajul care ghidează consumatorul la raft, cât și cel mai bun prieten al copilului în dezvoltarea unor obiceiuri sănătoase de igienă și îngrijire.
„Am pus tradiția și știința din spatele Gerovital în slujba părinților și a copiilor și am creat prima noastră gamă dedicată exclusiv celor mici. În dezvoltarea gamei am adus împreună exigențele părinților și preferințele copiilor. Astfel, a rezultat o gamă testată dermatologic, din ingrediente alese cu grijă, care întrunește aceleași calități pe care consumatorii noștri le cunosc și le apreciază la nivelul întregului portofoliu, dar care se apropie de copii prin textură și arome pentru a transforma igiena și îngrijirea în momente plăcute și distractive”, a declarat Monica Martin, Manager de Produs Farmec.
Pentru nou-născuți, Gerovital Kids cuprinde cremele pentru zona scutecului Petrini și Petrini Forte, o spumă delicată pentru spălare și un ulei de îngrijire, iar pentru copiii mai mari au fost lansate două geluri de spălare pentru păr și corp, o pastă de dinți, o cremă hidratantă de față și corp și patru produse ingenioase de tip spumă – două săpunuri lichide – Fresh Energy și Berry Party și două spume de duș – Vanilla Puffs și Marshmallow.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…