Farmec își consolidează rețeaua de distribuție
Reading Time: < 1 minutProducătorul de cosmetice Farmec a anunțat dezvoltarea şi modernizarea propriei reţele de distribuţie, aceasta ajungând în prezent la 350 de specialiști în vânzări (90 agenţi de comandă și peste 50 de agenţi de distribuţie) și 10 reprezentanțe la nivel național. Cele 10 sucursale la nivel național cuprind 7 depozite în cele mai importante oraşe din ţară (Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov, Pitesti, Iaşi, Focşani) şi 3 puncte de lucru în Constanța, Craiova şi Baia Mare.
Cei 350 de specialiști în vânzări dispun de o flotă de autovehicule formată din 130 de autoturisme, 44 de autovehicule comerciale şi 11 autovehicule de distribuție grea.
”La nivel operaţional, sistemul nostru de distribuţie este capabil să susțină, în afară de activităţile proprii, şi pe cele ale altor companii. Considerăm că, începând cu acest an, ne putem asocia cu alte companii care își doresc să beneficieze de serviciile rețelei noastre de distribuție”, a declarat Codrean Pop, Director de Vânzări Farmec.
La nivel național, produsele companiei Farmec sunt comercializate în peste 22.500 de puncte de vânzare.
La nivel internațional, compania este prezentă în aproximativ 30 de țări, având totodată șapte magazine de brand, deschise alături de parteneri.
Farmec a înregistrat în anul 2016 o creştere a cifrei de vânzări de 14% faţă de anul 2015.
Extinderea reţelei de distribuţie este inclusă în strategia generală de dezvoltare a companiei Farmec pentru anul 2017. Aceasta prevede creșterea cifrei de afaceri cu peste 10% în acest an, deschiderea a 15 noi magazine de brand în ţară şi extinderea portofoliului prin lansarea de noi game și produse.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz