Categories: CompaniiStiri

Farmec deschide magazin pe Coasta de Azur

Reading Time: 2 minute

Producatorul roman de cosmetice Farmec deschide, alaturi de partenerul Carlgin Sasu, primul magazin de brand din Franta, la Menton, una dintre cele mai cunoscute statiuni de pe Coasta de Azur, situata la 40 de km est de Nisa.

Noul magazin imbina elemente ale designului modern existente in toate centrele Farmec cu detalii inspirate din stilul mediteranean si este usor accesibil publicului francez si turistilor, fiind situat in apropierea Galeriilor Lafayette Menton, anunta compania, intr-un comunicat de presa.

Vizitatorii noului magazin pot gasi pe rafturi cele mai noi game produse la fabrica de la Cluj Napoca, precum si marci traditionale, indragite de consumatori din toate colturile lumii. Astfel, de la noul magazin Farmec din Menton pot fi comercializateprodusele din recent lansata gama Gerovital Happiness, adresata publicului tanar, noile deodorante cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution, precum si produsele din gama de dermatocosmetice, Gerovital H3 Derma+. Alaturi de acestea, vizitatorii se mai pot bucura si de gamele Gerovital H3 Classic si Aslavital, precum si de alte produse pentru ingrijire personala din portofoliul Farmec.

Magazinul de brand din Menton este primul centru Farmec inaugurat in afara tarii anul acesta, dupa ce, in 2014, Farmec a deschis doua magazine de brand in Grecia, la Salonic si Katerini. Primul magazin Farmec din afara tarii a fost inaugurat in 2003 in Sharjah, Emiratele Unite Arabe. Din 2013 compania are un magazin de brand si in Budapesta, intr-o cladire monument istoric din zona Corvin.

In Romania, Farmec detine sase magazine proprii in Cluj Napoca, Arad, Timisoara si Targu Mures. Magazinul dedicat consumatorilor clujeni face parte dintr-un proiect mai amplu, respectiv din Centrul de Frumusete Farmec, unde consumatorii se pot bucura de cele mai indragite produse din portofoliul companiei, alaturi de o gama extinsa de tratamente de ultima generaţie.

Deschiderea acestor magazine este parte a strategiei pe termen lung prin care Farmec urmareste extinderea prezentei pe pietele internationale atat prin distribuitori, cat si prin unitati proprii. In prezent produsele Farmec ajung in peste 30 de ţari, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.

Oana Voinea

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

14 minute ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

8 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

14 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

15 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

15 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

15 ore ago