Stiri

Farmaciile DONA aniversează 30 de ani de activitate pe piața locală

7 oct. 2022 3 min

Farmaciile DONA aniversează 30 de ani de activitate pe piața locală

Reading Time: 3 minute

Rețeaua de farmacii DONA împlinește anul acesta 30 de ani de prezență neîntreruptă pe piața locală, fiind una dintre cele mai longevive rețele de farmacii cu acționariat 100% românesc din țară. DONA numără în prezent aproximativ 350 de unități – proprii și în franciză – care sunt vizitate lunar de circa 2 milioane de pacienți. Rețeaua înseamnă o echipă de aproximativ 2000 de profesioniști în domeniul sănătății, a căror misiune este asigurarea unui nivel înalt de consiliere farmaceutică și acces la un portofoliu complet de medicamente, vaccinuri și produse dedicate sănătății, îngrijirii și igienei personale.


„Distribuția echilibrată la nivel național, profesionalismul și abordarea empatică a farmaciștilor, portofoliul variat de produse dedicate sănătății, ofertele comerciale competitive și campaniile de educare, informare și prevenție sunt doar câteva dintre motivele pentru care DONA este astăzi una dintre cele mai apreciate rețele de farmacii din România. Le mulțumim pacienților care ne acordă încredere în fiecare zi, tuturor angajaților noștri și în special personalului farmaceutic, precum și partenerilor și colaboratorilor. Ne mândrim cu tradiția noastră și toate realizările de până acum și privim cu încredere spre viitor!”, a declarat dr. Eugen BANCIU, Președintele Grupului DONA.


Anul aniversar este marcat și de lansarea magazinului online, de unde persoanele interesate își pot comanda o gamă amplă de produse parafarmaceutice, cosmetice, dermatocosmetice și suplimente alimentare – inclusiv mărci în exclusivitate sau produse sub marcă proprie.


„Perioada pandemiei a fost un bun prilej de analiză pentru noi. Am constatat că o parte dintre pacienții noștri sunt interesați de cumpărăturile online, așa că ne-am adaptat și astăzi le putem răspunde dorințelor cu un magazin online bine pus la punct, pe care vom continua să îl dezvoltăm în următorii ani. Desigur că relația farmacist – pacient rămâne în continuare prioritatea noastră și așteptăm în farmaciile noastre pe oricine are nevoie de un sfat bun”, a declarat Cosmin Săvulescu, Director General DONA Marketing Grup.


„Recrutarea și pregătirea elevilor și a studenților încă de pe băncile școlii demonstrează responsabilitatea DONA în formarea lor nu doar ca viitori profesioniști în domeniul sănătății, ci și ca membri activi ai societății. Rolul farmacistului se va consolida în comunitate în viitor, va căpăta noi valențe în direcția extinderii gamei de servicii care vor fi puse la dispoziția pacienților în farmacie. Farmacistul de comunitate reprezintă nu doar un important rezervor de informație privind produsele medicamentoase, ci și cea mai accesibilă sursă de sfaturi de sănătate și îndrumări medicale puse la dispoziția publicului larg și astfel plasează farmacistul în prima linie a sistemului sanitar, într-o poziție cheie, de prim screening medical”, a explicat Ioana Maria RADU, Director Resurse Umane Farmaciile DONA.

Pentru a-și reconfirma angajamentul față de viitoarea generație de profesioniști, compania lansează anul acesta un Program de Mentorat pentru Asistenții de Farmacie, elevi în an terminal ai școlilor postliceale. Programul se va desfășura la nivel național și le va permite elevilor acces la programe complete și complexe de instruire pe durata a 6 luni.


Siepcofar SA, compania care deține Farmaciile DONA, a obținut în 2021 o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde lei, iar pentru 2022 este așteptat un nivel de cca. 1,4 miliarde lei. Bugetul alocat investițiilor pentru anul în curs este de 23 milioane lei, care este destinat în principal dezvoltării rețelei prin achiziția de noi farmacii în orașe mici și mijlocii, modernizării locațiilor existente și automatizării activităților de back-office. De asemenea, circa 500.000 lei sunt alocați anual programelor de training pentru angajați.


„Ne propunem o creștere sănătoasă a companiei și în următorii ani, avem o atitudine optimistă, dar prudentă totodată. Monitorizăm cu atenție pe de o parte evoluția climatului politic și macro-economic și disponibilitatea financiară a populației, pe de altă parte urmărim îndeaproape cheltuielile operaționale și cele de finanțare”, a punctat Rareș MĂRCULEȚ, CFO GRUPUL DONA.


Pentru a marca împlinirea celor 30 de ani de activitate, DONA răsplătește încrederea pacienților care aleg rețeaua în căutarea celor mai bune sfaturi pentru sănătate și îi invită, în luna octombrie, să sărbătorească împreună, cu peste 2 milioane de premii surpriză garantate. Regulamentul campaniei poate fi consultat în farmacii sau pe www.farmaciiledona.ro.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: