Marketing

Fără E-uri și nitriți: o nouă gamă Caroli

Reading Time: 2 minute

Caroli Foods Group a lansat gama de produse Carolino, dedicată copiilor. Noua gamă conține minicremwurști de pui și de porc, fără E-uri și nitriți, fără membrană, ușor de mestecat de către copii, cu un gust îmbogățit cu ingrediente speciale – unt și lapte.  

Gama Carolino se lansează cu un nou ambalaj în categoria produselor din carne, o caserolă de 150 grame, care include și câte una din cele 12 figurine de tip stickie, din colecția “Hai la masă”, realizată în baza unui parteneriat strategic cu Gașca Zurli. 

Totodată, gama Carolino vine cu provocarea unui Board Game. “Hai la masă” este distractiv de jucat în familie și include 2 jocuri distincte, construite în jurul personajelor care deja și-au câștigat un loc de cinste în inima celor mici: cele 10 personaje din Gașca Zurli și Șervețelul Carolino.

”Lansarea gamei de produse Carolino, destinată copiilor, este o decizie pe care am luat-o în primul rând ca mamă, și apoi ca om de marketing, fiind centrată pe Alexia, copilul meu de acasă, și pe Șervețelul Carolino, copilul meu de la birou. Pentru că știu că tot ceea ce facem noi acum va fi o recompensă pe care o vom culege de la copiii noștri peste ani”, a declarat Anamaria Băjan, Director Executiv de Marketing, PR și Business Development al Caroli Foods Group.  

Lansarea este susținută printr-un mix integrat de marketing și comunicare: un spot TV ce va fi difuzat cu precădere pe posturi dedicate copiilor, o componentă puternică de comunicare online și instore, acțiuni tactice de PR și prezența la evenimente dedicate. 

Echipele implicate în dezvoltarea proiectului:

Caroli Foods

Ana Maria Băjan -Director Marketing, PR & Business Development

Adelina Floarea- Category Marketing Manager

Agenții

Fiodor Studio: Tudor Cuciuc

Script Media: Andrei Dordea

Screen Native: Mugur Pătrașcu, Galina Pinteac

Blind Carbon Copy Communication: Anca Rancea

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

6 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

6 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

8 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

10 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

11 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

13 ore ago