Fanta și Warner Bros. Pictures anunță un parteneriat global înainte de lansarea, pe 6 septembrie, a mult așteptatului film „Beetlejuice Beetlejuice”.
Fanta îl invocă pe Beetlejuice cu o serie de ambalaje noi, inspirate de personajele filmului. Acestea vor fi disponibile doar pentru o parte dintre aromele din gama Fanta®, pentru o durată limitată de timp. Astfel, Fanta Madness îl va avea în prim plan pe Beatlejuice interpretat de Michael Keaton, iar Fanta Orange o va înfățișa pe Astrid, interpretată de Jenna Ortega.
Produsele vor avea un cod QR care va putea fi scanat pentru mai multe detalii despre proiect. În cadrul campaniei, vor exista activări experiențiale și digitale exclusive, precum și șanse de a câștiga bilete pentru noul film ”Beetlejuice Beetlejuice” în cinematografe.
Nimic nu evocă viitorul sezon înfricoșător de Halloween mai bine decât o excursie la Winter River, unde se întorc trei generații ale familiei Deetz, pentru ca în scurt timp să-și găsească viața întoarsă cu susul în jos atunci când portalul către viața de apoi este deschis accidental. Apar rapid probleme în ambele tărâmuri, deoarece, odată convocat, este doar o chestiune de timp înainte ca Beetlejuice să-și dezlănțuie haosul!
Halloween-ul este una dintre puținele ocazii în care te poți elibera de obligațiile care vin adesea la pachet cu alte sărbători și reprezintă oportunitatea de a-ți defini experiențele în termenii tăi – de la ceea ce alegi să faci, până la cei cu care alegi să îți petreci timpul. În acest an, Fanta® încurajează lumea să se lase vrăjiți de gustul fantastic Fanta® (Summon What You Wanta!”), oferind noi modalități de a sărbători Halloween-ul în stilul propriu, cu acces exclusiv la unul dintre cele mai așteptate filme ale sezonului – Beetlejuice Beetlejuice – și printr-o serie de activări speciale organizate în septembrie și octombrie.
“Suntem atât de încântați să aducem Beetlejuice Beetlejuice în cinematografe în luna septembrie și suntem mândri să colaborăm cu Fanta® pentru mult așteptata revenire a acestui personaj pe marele ecran. Fanta® este un colaborator strălucit și a oferit o întorsătură cu adevărat inventivă produsului lor cu o gamă în ediție limitată care se potrivește perfect cu viziunea creativă a regizorului Tim Burton.”, spune Dana Nussbaum, Executive Vice President, Worldwide Marketing la Warner Bros. Pictures
“Ne bucurăm ca fanii să descopere noul design special Fanta® inspirat de Beatlejuice Beatlejuice, în ediție limitată . Mai sunt multe de făcut în cadrul acestui parteneriat, așa că fiți atenți la o serie de experiențe tematice Beetlejuice, care vor fi lansate pe parcursul lunilor septembrie și octombrie, astfel încât să vă puteți familiariza cu filmul sezonului.”, spune Ibrahim Salim Khan, VP Global Category Strategy, Fanta la The Coca-Cola Company
Noile ambalaje Fanta sunt disponibile în ediție limitată și în magazinele din România.
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…
Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…
România alături de Azerbaidjan, Georgia și Ungaria lucrează la realizarea unui Coridor Verde, care va conecta energetic Marea Caspica cu…
Toate companiile au raportat majorări salariale în acest an, iar procentul de creştere estimat pentru anul viitor este de aproximativ…
Târgurile de Crăciun din București și Cluj-Napoca vor purta și anul acesta semnătura UNTOLD Universe. Asta se traduce prin strălucire,…
Cu prezență în multe jurii internaționale și în acest an, precum și titluri de Agenția Digitală a Anului și Agenția…