MarComm

De Halloween, Fanta și VMLY&R au deschis porțile celei mai înfricoșătoare case din București: Fanta Haunted Mansion

Reading Time: 4 minute

În ziua cea mai înfricoșătoare din an, când poveștile horror prind viață, de Halloween, Fanta împreună cu VMLY&R au invitat consumatorii într-o casă bântuită din București.

Campania Fanta Haunted Mansion a început pe 16 octombrie, în online, odată cu înscrierea consumatorilor pe platforma dedicată, a continuat cu 7 zile de tur în casa misterioasă și a culminat cu cea mai terifiantă petrecere în seara de Halloween.

În perioada 23-30 octombrie, fanii poveștilor care nu te lasă să dormi noaptea au aflat printr-o experiență tip escape room despre dispariția misterioasă și inexplicabilă a locuitorilor Casei Bântuite Fanta. Curajoșii care au încheiat turul înainte ca timpul să expire au avut șansa de a primi acces la petrecerea din seara de Halloween.

În toate cele 7 zile, tururile au fost rezervate complet din momentul deschiderii înscrierilor. Participanții au trăit fiecare clipă cu emoții și adrenalină și au dat dovadă de curaj, testându-și limitele și trecând dincolo de granițele realității.

Campania s-a incheiat cu o petrecere de groază în casa misterioasă de pe Eminescu 27. Printre invitați se numără și creatori de conținut care au trecut pragul casei pentru turul horror: @CristinaOne, @CristinaCiobăbașu, @RobertȘtefănescu, @Skizzo, @Cudeea, @Ilinca Munteanu, @EdiBrandabură.

Cei care nu au avut șansa de a vizita Casa Bântuită, au putut accesa aplicația Coca-Cola și au avut șansa de a câștiga premii jucând Fanta Haunted Mansion: de la vouchere de cumpărături, console de joc până la cel mai mare premiu, 7 invitații duble la Experiența Haunted Mansion.

Cum niciun Halloween nu seamănă cu altul, anul acesta Fanta a speriat plictiseala într-un mod spectaculos, oferind consumatorilor o experiență inedită și înspăimântătoare. Fanta Haunted Mansion și Fanta Halloween Party au dat fiori celor prezenți prin povestea plină de mistere cu fantome și creaturi ciudate care pândesc din umbră.

Video Fanta Haunted Mansion aici.

Fanta este un brand care și-a construit de-a lungul timpului identitatea și tipul de comunicare în jurul ideii de distracție și bună dispoziție, având mereu în focus crearea unor interacțiuni inedite cu publicul său. Iar amploarea pe care sărbătoarea de Haloween a câștigat-o în ultimii ani au transformat-o într-o ocazie de neratat pentru a pune în scenă experiențe deosebite pentru toți cei care vor să se distreze alături de Fanta.

Fiecare sărbătoare de Halloween este o nouă provocare pe care ne-o asumăm cu entuziasm alături de partenerii noștri din agenție, pentru a putea surprinde publicul Fanta cu o noua campanie tematică. Anul acesta am reușit să creionăm nu doar o simplă activare, ci o întreagă poveste, oferind tuturor oportunitatea de a explora noi dimensiuni ale jocului și ale distracției,” a spus Iuliana Nedelcu, Marketing Director Coca-Cola Romania și Bulgaria.

ADN-ul nostru de brand activation ne ajută să vedem universul experiențelor de brand într-o perspectivă extinsă și complexă, iar satisfacția este maximă atunci când avem oportunitatea de a crea experiențe imersive pentru brandurile noastre. În acest an, am realizat un pas semnificativ în asocierea brandului Fanta cu distracția de Halloween. Am oferit consumatorilor o experiență cu totul inedită într-o vilă interbelică, unde decorul de calibru cinematografic a transformat Fanta Haunted Mansion în cea mai captivantă atracție de Halloween. Reacția pozitivă a consumatorilor a fost copleșitoare și ne dorim să continuăm pe această linie,” a declarat Mina Ionescu, Business Director VMLY&R.

Pe mine mă sperie foarte ușor poveștile horror și am avut ceva emoții când am primit brieful. Dar m-a ajutat mult libertatea creativă și brandul, pentru care Halloween este un prilej important de comunicare și pare că, pentru o prima campanie care s-a încheiat cu vizita într-o “casa bântuită” , a fost ce trebuie. Bine, mare parte din succesul acestei povești se datorează echipei extinse de oameni care au materializat-o atât de mișto. Și nu zic doar eu asta,” a spus Irina Szelleki, Copywriter VMLY&R.

Echipa VMLY&R

Mina Ionescu – Business Director

Raluca Dinu – Account Director

Andreea Marcociu – Digital Account Manager

Irina Matei – Account Manager

Ioana Niță – Account Manager

Oana Năvîrcă – Sr. Account Executive

Maria Chiribau – BTL Manager

Irina Szelleki – Copywriter

Miruna Belgun – Art Director

Bogdan Dinu – Group Creative Director

Ioana Ichim – Group Creative Director

Cristian Nichita – Art Director

Alexandru Aiv – Sr. Art Director

Octavian Oftanasa – Social Media Manager

Diana Mărculescu – Social Media Manager

Cristina Lefter – Social Media Executive

Miki Craciunescu – Strategy Director

Dinu Gutu – Strategic Planner

Denissa Mic – PR Director

Melania Adam – PR Manager

Simona Chiritoiu – Traffic Manager

Echipa Fanta România

Iuliana Nedelcu – Marketing Director Coca-Cola Romania & Bulgaria

Raluca Frumușelu – Senior Brand Manager Romania & Bulgaria

Diana Bădoi – Brand Manager

Sibel Omerali – Events Manager

Romanita Oprea

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

11 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

11 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

13 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

15 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

16 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

18 ore ago