Stiri

FAN Courier aniversează 25 de ani de activitate. O nouă campanie, împreună cu pastel

Reading Time: 3 minute

În contextul celebrării a 25 de ani de activitate, FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, dezvăluie campania „FAN 25 de ani”, primul proiect major de comunicare integrată realizat alături de pastel, în calitate de agenție de brand.

Platforma, care stă sub semnul încrederii – un pilon fundamental pentru FAN Courier -, a fost concepută pentru a întări promisiunea brandului față de angajați, parteneri, clienți și colaboratori și pentru a evidenția rolul vital al încrederii în consolidarea și promovarea reputației mediului de afaceri românesc.

“În cei 25 de ani de activitate, eforturile FAN Courier au fost direcționate către câștigarea și menținerea încrederii clienților și angajaților săi. Pentru noi, această valoare vine cu o mare responsabilitate, aceea de a da întotdeauna dovadă de proactivitate, onestitate și spirit colaborativ. În calitate de lider al pieței locale de curierat, știm că felul în care ne poziționăm și relațiile pe care le dezvoltăm cu partenerii noștri au un impact direct asupra percepției mediului de afaceri românesc. De aceea, folosim acest moment cheie din evoluția noastră ca o oportunitate în care onorăm încrederea primită și promitem că vom perpetua comportamentele care stau în spatele său.”, a declarat Mălina Petrescu, Team Leader FAN Courier.

Campania își propune să colecteze perspective și să genereze interacțiune, invitând stakeholderii să își exprime propria interpretare a conceptului de încredere. Definițiile primite vor fi prezentate publicului larg, pentru a marca versatilitatea acestei valori și multiplele sale semnificații, precum și angajamentul FAN Courier de a îndeplini așteptări diferite, dar complementare.

Folosindu-se de perspectivele unice generate, pastel va utiliza inteligența artificială și va construi un portret al „curierului viitorului”.

“Pentru mine, brandul FAN Courier reprezintă o combinație extrem de specială între valorile umane fundamentale și instrumentele, precum și tehnologiile menite să contribuie la dezvoltarea sa, atât din perspectiva de business, cât și în ceea ce privește dezvoltarea echipei. În acest context, consider că integrarea inteligenței artificiale în campania aniversară completează perfect încrederea pe care FAN Courier a cultivat-o timp de 25 de ani și consolidează angajamentul său de a menține acest tandem extraordinar între valorile umane și inovație.”, a declarat Laura Iane, Creative Director pastel.

Campania „FAN 25 de ani” a solicitat abilitățile pastel de strategie, creație, producție video, social media, PR și comunicare, fiind declinată pentru a atinge stakeholderii B2B și B2C ai companiei.


pastel este agenția de brand a FAN Courier

La începutul anului 2023, pastel a devenit agenția de brand a FAN Courier. Prin serviciile oferite – de la strategie și creație, la social media și employer branding – pastel contribuie la consolidarea și susținerea strategiei de expansiune regională a FAN Courier.

“Este o mândrie pentru noi să lucrăm cu una dintre cele mai apreciate companii românești, o afacere antreprenorială pe care personal o admir extrem de mult și care reprezintă un exemplu de bune practici. Ne propunem să fim un partener strategic pentru FAN Courier și să contribuim, prin implicare, creativitate și gândire strategică la dezvoltarea brandului la nivel internațional. Sunt sigură că această colaborare ne va ajuta și pe noi, echipa pastel, să ne dezvoltăm abilitățile intra- și antreprenoriale.”, a declarat Dana Nae Popa, Owner & Managing Director pastel.

“pastel este o agenția care a empatizat, încă de la început, cu valorile și principiile noastre. De la primele întâlniri, am fost atrași de felul în care elementele de strategie și planning se îmbină cu creativitatea și cu buna înțelegere a industriei și stakeholderilor. Această abordare holistică ne ajută să creăm împreună campanii care pornesc de la insighturi reale, chiar din ADN-ul FAN Courier și să rămânem, astfel, fideli promisiunii fondatorilor noștri.”, a declarat Adriana Manu, Marketing & PR Manager FAN Courier.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

2 ore ago

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

3 ore ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

3 ore ago

7 factori pe care investitorii români la bursă trebuie să îi ia în considerare în noiembrie-decembrie

Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…

4 ore ago

OMV Petrom va livra combustibil sustenabil pentru TAROM

OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…

4 ore ago

Vacanțe în ofertă la Black Friday. Unde poți ajunge cu 299 de euro

Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…

4 ore ago