Fairy, împreună cu Energy Saving Trust, o organizație britanică dedicată promovării eficienței energetice, conservării și utilizării durabile a energiei, au descoperit, în urma unui studiu recent, că până la 50% din consumul de energie necesar spălării vaselor poate fi economisită optând pentru temperatura apei la 23 de grade Celsius.
Din același studiu reiese faptul că 53% dintre români și-ar dori să salveze mai mult timp, 31% mai mulți bani, iar 14% și-ar dori să reducă consumul de energie.
Cu toate acestea, 88% dintre români sunt susceptibili cu privire la obținerea unor rezultate impecabile prin spălarea vaselor în temperaturi scăzute, asociind cele 23 de grade Celsius cu apa rece ca gheața.
Noua formulă îmbunătățită Fairy este concepută cu agenți de curățare cu activare rapidă, care oferă rezultate excepționale chiar și la temperaturi scăzute. Cu mai multă putere în fiecare picătură, Fairy Max Power acționează rapid, chiar și în apă rece, pentru a elimina instantaneu grăsimea, lăsând vasele strălucitor de curate.
Fairy face parte din portofoliul P&G, care mai include branduri precum Always, Ambi Pur, Ariel, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Oral-B, Pampers, Pantene și Tide. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.
Artesana, liderul lactatelor artizanale din România, finalizează anul 2024 cu o cifră de afaceri estimată la 10,6 milioane de euro,…
ING Bank România a creat la finalul anului 2023 „Donează în Home’Bank”, un hub care găzduiește 18 ONG-uri din 5…
La final de an, DHL a realizat o listă cu cinci dintre cele mai neobișnuite livrări pe care le-a realizat…
Revista Biz a premiat la Gala Top Performers Awards, eveniment emblematic al finalului de an, eficiența și performanța în business.…
Banca Transilvania a ajuns la 35.000 de carduri BT Visa Flying Blue, iar numărul cumpărăturilor plătite cu acestea a crescut…
AGON by AOC, sub-brand AOC dedicat gamingului, își menține poziția de lider global în sectorul monitoarelor de gaming în Q1-Q3…