Facebook vs. Instagram
Reading Time: 2 minuteFacebook sau Instagram? Care este canalul cel mai potrivit pentru brandul tău? – aceasta a fost tema dezbaterii la Biz SMS Camp.
Alexandru Negrea, Owner Social Smarts, și căpitan al echipei Instagram a comparat Facebook cu o mătușă de la țară, iar Instragram cu vărul cool pe care îl iubește toată lumea. El a arătat că pe Instagram stories rata de adopție este de 15 ori mai mare decât orice rată de adopție de până acum pe orice news feed.
“Instagram Stories reprezintă cel mai intens tip de conținut în acest moment, comparat cu tot ce a fost până acum în social media. Nici măcar news feed-ul de la Facebook nu a avut o rată de adopție cum a avut Instagram Stories. Este incredibil!”, a argumentat Alexandru Negrea.
Ciprian Susanu, Consultant marketing online, Dare Digital și căpitan al echipei Facebook, a subliniat faptul că în România sunt 10 milioane de conturi de Facebook, adică o penetrare de peste 80% în rândul celor care sunt conectați la internet.
“Instagram ar trebui să fie recunoscător Facebook, pentru că dacă nu ar fi fost achiziționat de Facebook nu ar fi crescut atât de mult și nu ar fi ajuns la acest număr de conturi”, a argumentat Ciprian Susanu, adăugând că majoritatea conturilor de Instagram se fac cu Facebook login, iar pentru reclame trebuie să ai Facebook ads.
“Dincolo de jocurile de argumentare, Facebook și Instagram sunt două medii de comunicare absolut utile pentru orice companie în acest moment”, a concluzionat Alexandru Negrea.
Dezbaterea a fost organizată după regulile competițiilor de formal debate ARDOR. Ingrediente: o temă relevantă și pasionantă, două echipe bine pregătite să îi bombardeze pe ceilalți cu argumente și contra-argumente, un cronometru pentru fiecare discurs.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz