BizRemote by certSIGN Companii Tech

Facebook cumpără platforma Giphy pentru 400 de milioane de dolari

15 mai 2020 2 min

Facebook cumpără platforma Giphy pentru 400 de milioane de dolari

Reading Time: 2 minute

Facebook a achiziționat platforma Giphy, serviciul popular de animații GIF, într-o tranzacție surpriză, pentru o sumă apropiată de 400 de milioane de dolari, potrivit site-ului Business Insider.

Această achiziție, una dintre cele mai mari tranzacții ale platformei de socializare în ultimii ani, îi va oferi companiei un control important asupra unui instrument foarte popular printre utilizatorii diverselor aplicații, dar în aceleși timp va oferi și date foarte valoare despre comportamentul consumatorilor,

Giphy, un startup fondat în 2013 în New York, va fi integrat în echipa Instagram, a anunțat Facebook. Compania a mai spus că librăria vastă de Gif-uri a lui Giphy va fi în operată separat.

Momentul achiziției – în timpul pandemiei – i-a permis Faceboook să achiziționeze Giphy la un preț foarte bun. În 2015, Facebook a mai încercat să cumpere platforma de GIF-uri, dar făcă succes, potrivit CNBC.

Inovații Facebook

Recent, Facebook a lansat o nouă aplicație video – Messenger Rooms, similară serviciilor Zoom, Microsoft Teams, CoToMeeting sau oricăror altor aplicații pentru susținerea de conferințe video online, și anunță extinderea apelurilor video de grup pe WhatsApp. Astfel, în curând, utilizatorii de WhatsApp vor putea iniția apeluri de grup, de voce și video, cu până la 8 participanți. La fel ca până acum, apelurile sunt securizate prin criptare end-to-end, așa că nimeni nu poate să citească sau să asculte conversatiile private, nici măcar WhatsApp.

O sesiune de Messenger Rooms va putea fi accesată de până la 50 de persoane simultan, în mod gratuit și nu există limitări în privința duratei.

Messenger Rooms permite realizarea de apeluri video de grup. Acestea pot fi create prin intermediul Messenger sau Facebook, iar cei care le găzduiesc pot invita pe oricine să participe, chiar dacă nu au un cont de Facebook.

Prin Messenger Rooms, oamenii pot găzdui petreceri, cluburi de carte sau, pur și simplu, întâlniri de pe canapea cu prietenii, fără să fie nevoie să-i sune pe cei dragi și să spere că este un moment bun sau să verifice calendarele tuturor celor cu care vor să petreacă timp. Aceștia pot începe un apel video prin Messenger Rooms și îl pot distribui pe Facebook, în Noutăți, Grupuri sau Evenimente, astfel încât să fie cât mai ușor pentru participanți să se alăture. În curând, acest tip de apel video va putea fi creat și din Instagram Direct, WhatsApp și Portal. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: