Platforma de eCommerce Extended sărbătorește 16 ani în piața din România
Reading Time: 2 minuteExtended, prima platformă eCommerce din România care dispune de un suport tehnic complet centralizat, sărbătorește 16 ani în piața online din România. Dezvoltată pe baza unui know-how de 16 ani în comerț electronic și aplicații online, platforma Extended centralizează toate funcționalitățile necesare pentru crearea și gestionarea cu succes a unui magazin online.
Așa cum îi spune și numele, Extended devine o extensie a business-ului, care asigură asistența și toate soluțiile necesare pentru atingerea rezultatelor dorite.
Printre principalele funcționalități ale platformei se numără designul personalizat al magazinului online, infrastructură scalabilă pentru catalogul de produse sau CRM intern care oferă control total asupra informațiilor procesate, canale de vânzare multiple, integrare cu sistemele de gestiune de tip ERP, automatizări care reduc timpul și costurile de operare a platformei, marketing online și rapoarte, integrări externe sau infrastructură pentru suport tehnic dedicat.
“Ne bucurăm să celebrăm cei 16 ani de activitate care au ajutat la dezvoltarea a peste 200 de magazine online, dintre care 15 au fost lansate chiar pe parcursul acestui an. În toată această perioadă, am contribuit la succesul unor business-uri dintre cele mai diverse, de la afaceri fondate de antreprenori din domenii precum IT, mobilă, fashion & beauty, magazine pentru casă și grădină, până la magazinele online ale unora dintre mai cunoscuți artiști din România. Ne dorim ca în viitor să ajutăm din ce în ce mai multe business-uri să își consolideze prezența în online cu ajutorul soluțiilor și experienței pe care le deținem”, spune Adrian Pintilie, Co-fondator & CEO Extended.
În termeni de rezultate, cei 16 ani numără peste 200 de magazine lansate, peste 400 de funcționalități și module, peste 100 de integrări ale unor servicii externe în propriul ecosistem eCommerce, respectiv o creștere spectaculoasă de la an la an. În 2021 s-a înregistrat o creștere de 29% față de anul 2020, iar în acest an s-a înregistrat, până la această dată, o creștere a business-ului cu 14%.
Toate acestea au fost posibile chiar și în situația geopolitică actuală și în pofida piedicilor economice cauzate de inflație. Doar în acest an au fost lansate două update-uri ale platformei, ceea ce duce la simplificarea suportului tehnic pe care platforma îl oferă comercianților săi, respectiv la centralizarea direct în cadrul platformei.
Despre Extended
Extended este o platformă de eCommerce care a pornit inițial ca o agenție web, ipostază în care a avut astfel șansa de a descoperi cele mai importante nevoi pe care le au business-urile online.
Cu un magazin propriu lansat în 2008, Vexio, care a câștigat titlul de magazinului anului in cadrul celui mai important eveniment de e-Commerce din România, GPeC, și cu dorința de a oferi soluții complete în vederea automatizării celor care doresc dezvoltarea unor business-uri online, Extended a devenit rapid soluția perfectă pentru asigurarea soluțiilor și a asistenței necesare obținerii rezultatelor dorite.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz