Exploratist lansează Project Atom, un ecosistem de servicii integrate de marketing experiențial
Reading Time: 3 minuteExploratist, prima agenție locală de employee experience din România, lansează Project Atom, un ecosistem de servicii integrate de marketing experiențial, alături de partenerul strategic AHA Media, agenție de organizare de evenimente B2B și B2C.
Cele două companii pun la dispoziția clienților o expertiză completă – creație și implementare, resurse și soluții complexe de ultimă oră – pentru a crea împreună proiecte de marketing experiențial relevante.
Principalul atu al acestui parteneriat este acela că echipele de creație și de implementare dezvoltă proiectul împreună, de la brief până la debrief. Execuția este rapidă și la un standard de înaltă calitate, proiectele fiind derulate conform conceptului agreat, fără obstacole și limitări. În plus, expertizele complementare ale agențiilor se amplifică reciproc, crescând semnificativ impactul fiecărui proiect.
Project Atom este gândit ca un ecosistem dinamic și versatil. Planul pe termen lung este ca proiectul să crească, incluzând și expertiza altor agenții și profesioniști pe segmente de business complementar. Obiectivul este de a le oferi clienților o experiență cât mai completă și mai agilă.
„Brandurile vor să se conecteze emoțional la publicul țintă, să-l aducă cât mai aproape de acestea, cu scopul de a-l transforma într-un adevărat ambasador. Alături de clienții noștri, ne asumăm activ rolul de a le oferi consumatorilor experiențe memorabile. Ele sunt unice, personalizate, cu un design experiențial inspirat din ADN- ul brandului comercial.
Astfel, colaborarea cu AHA Media ne permite să extindem proiectele dincolo de zona de employee experience, către zona de consumer experience, valorificând întreg potențialul marketingului experiențial, atât din punct de vedere creativ, cât și din punct de vedere tehnologic”, declară Silviu Andrei Petran, Managing Director, Exploratist.
Cele două agenții deja lucrează în strânsă colaborare de 3 ani, ceea ce face ca procesul de creație și implementare să fie fluid și coerent. Încrederea și deschiderea pe care se bazează procesul de co-design dezvoltat de cele două agenții cresc nivelul de creativitate și agilitate al proiectelor pe care acestea le realizează împreună.
„Succesul proiectelor noastre vine din pasiunea de a le oferi participanților experiențe unice, iar brandurilor și companiilor relevanță în fața publicurilor lor. Nu poți face asta dacă nu ești pasionat de oameni și de industria de BTL, în care echipa noastră activează de peste 12 ani. Facem tot posibilul ca fiecare proiect să devină o experiență de neuitat prin calitatea implementării, producții unice și activări de brand îndrăznețe. Alături de Exploratist vom avea oportunitatea de a amplifica gradul de complexitate al experiențelor oferite clienților noștri”, declară Daniel Timofte, BTL Director, AHA Media.
Exploratist și AHA Media au la activ peste 1000 de proiecte, pentru peste 100 de clienți și mai mult de 100.000 de beneficiari și au lucrat cu peste 500 de parteneri. Portofoliul agențiilor include în principal clienți din industriile IT&C, Finance, FMCG, Retail si Food Delivery.
Prin activitatea desfășurată în ecosistemul Project Atom, cele două agenții estimează pentru 2023 o creștere cu 50% a cifrei de afaceri cumulată.
Despre Exploratist
Exploratist este prima agenție locală de employee experience din România și livrează integrat servicii și produse de HR, marketing și digital menite să acopere toate etapele parcurse de angajați într-o organizație, de la onboarding și L&D până la comunicare internă, evenimente și programe de engagement. De 11 ani, Exploratist îi aduce pe oameni mai aproape unii de ceilalți și de cultura organizațiilor. People first. Everyday.
Despre AHA Media
AHA Media este o agenție de BTL formată dintr-o echipă cu peste 12 ani de experiență în organizarea de evenimente B2B, B2C, online și offline, în domenii foarte diferite și complexe, precum Finance, FMCG, Food Delivery & Cosmetics.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz