Experți internaționali urcă pe scena How to Web
Reading Time: 2 minuteHow to Web, eveniment care va avea loc la finalul lunii octombrie aduce, în premieră în România, experți internaționali care vor vorbi despre dezvoltarea produselor digitale și growth hacking
Au mai rămas câteva zile până la conferința How to Web, care aduce în premieră la București mai bine de 50 de specialiști de talie internațională, specializați în creșterea de produse digitale de la zero la adevărate succese globale. Între 30 și 31 octombrie, vorbitorii care vor urca pe scena evenimentului vor prezenta studii de caz și vor oferi cele mai bune sfaturi pentru un impact real în dezvoltarea oricărei afaceri.
La ediția din acest an a How to Web vor participa experți și antreprenori cunoscuți precum Sean Ellis (cel care a introdus în piață termenul de „growth hacking” și a crescut afaceri precum Dropbox sau EventBrite), Michael Perry, April Dunford (director general al Ambient Strategy), Sean Sheppard (fondator GrowthX și GrowthX Academy) și Bob Moesta (fondator Re-Wired Group).
Pe cele patru scene ale How to Web, peste 1.500 de participanți vor avea acces la cele mai bune sfaturi despre cum să creezi și crești afaceri de succes, prin perspectiva unică a celor care au construit afaceri globale. Aici intervine componenta de growth hacking, metodologia care ajută o afacere să ia decizii rapide, cu impact transformativ și rezultate maxime.
Pe scenele dedicate aprofundării subiectului de creștere a afacerilor digitale vor urca speakeri ca Sean Ellis – care va discuta despre growth hacking, April Dunford – care, cu experiență în lansarea a peste 16 produse internaționale, va vorbi despre poziționarea de produs sau Sean Sheppard – antreprenor în serie, fondator GrowthX, care lucrează cu startup-uri din diverse piețe și care va adresa un concept esențial: product/market fit. Toți vin în premieră în România, ca multe alte nume de pe agendă, precum Udit Batra – responsabil de produs și interpretarea datelor la Booking.com, Dave Hogue – UX Design Lead la Google, sau Paolo Ertreo – Product Designer la Dropbox. Agenda completă a evenimentului e disponibilă pe site-ul How to Web.
Anul acesta, competiția Startup Spotlight, cea mai mare competiție de startup-uri din regiune, va aduce laolaltă peste 200 de startup-uri tech care vor concura pentru marele premiu: o investiție de 125.000 de euro. Totodată, valoarea totală a premiilor este de un milion de euro. Startup-urile interesate să intre în această cursă pot aplica până la 10 octombrie 2019. Cele mai promițătoare trei afaceri, care vor câștiga premiile pentru „Cel mai bun startup”, „Cel mai bun pitch” și „Premiul pentru cea mai bună inovație”, vor beneficia și de acces la conferința TechCrunch Disrupt Berlin, precum și de un stand de prezentare și șansa de a concura în competiția Startup Battlefield. Aceasta din urmă este una dintre cele mai importante conferințe de tehnologie și antreprenoriat din lume.
Nu în ultimul rând, așa cum How to Web și-a obișnuit participanții, nu va lipsi componenta de networking. Vor fi prezenți peste 1.500 participanți, peste 50 experți de talie internațională, investitori, fondatori de startup-uri, dezvoltatori de produse, marketeri, freelanceri și nu numai. Participanții la ediția 2019 a conferinței vor descoperi cele mai noi idei din tehnologie și dezvoltare de produs, dar și tendințele care vor guverna lumea în următorii ani.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz