Experiențele pregătite de Carrefour România pentru al treilea an consecutiv de parteneriat cu SAGA Festival
Reading Time: 3 minuteCarrefour România este pentru al treilea an consecutiv partener al SAGA Festival, cel mai mare festival din București, care reunește, în weekendul 23-25 iunie, peste 150 de artiști ai momentului la Romaero, Băneasa.
În cadrul evenimentului, Carrefour este din nou furnizorul gustului autentic, propunând un mediu special de festival ce include o selecție de produse și preparate delicioase, toate disponibile cu 25% reducere prin platforma Act for Good.
Anul acesta, participanții la festival au parte de un traseu aromat care începe la Wine square Carrefour, o zonă dedicată unde participanții la festival se pot delecta cu o gamă variată de vinuri și cocktailuri pe bază de vin, toate parte din programul Deschidem Vinul Românesc, care adună o colecție unică de soiuri românești. Astfel, Carrefour România își continuă misiunea de a face cunoscute publicului român vinurile locale și diversitatea soiurilor românești.
La intersecția dintre savorile regionale ale vinurilor Exclusive Carrefour – Caii de la Letea Geneza, Etika Fetească Neagră sau Rhein Extra Royale – se află și aromele inconfundabile ale brânzeturilor românești maturate cu grijă de fermierii români, pe care festivalierii le vor putea degusta în zona de lounge Wine Square. Acestea fac parte din noul program Poftim Brânza Românească și își propune să sprijine producătorii locali de brânzeturi și să facă cunoscut teritoriul culinar extins dincolo de clasicele variante cu care românii au fost obișnuiți până acum.
Călătoria continuă la cele două truck-uri din zona de Food Court SAGA, unde participanții la festival se vor putea bucura de burgeri delicioși, paste, precum și de preparate cu legume de sezon din Grădina Noastră de la Vărăști. În premieră anul acesta, Mihaela Sava (Prăjiturela) împreună cu Chef Henrik, fac echipă în realizarea unei rețete speciale care să le încarce bateriile tuturor festivalierilor – Wrap-ul cu vită Angus.
Toți participanții din festival care scanează codul Act for Good din aplicația Carrefour beneficiază de 25% reducere la oricare din produsele disponibile în Food Court-ul Carrefour din festival și la Wine square, în linie cu ofertele speciale pe care aplicația le pune săptămână de săptămână la dispoziție comunității sale de peste 1,6 milioane de utilizatori.
„Extinderea parteneriatului nostru cu SAGA Festival, pentru al treilea an consecutiv, este un prilej de bucurie. Ne place să fim alături de consumatorii noștri, să îi surprindem și să le oferim o experientă frumoasă, chiar și dincolo de cadrul de zi cu zi din magazin sau din mediul online. Suntem prezenți la SAGA 2023 cu o selecție de vinuri românești și produse românești livrate direct de la producătorii care s-au alăturat misiunii noastre de a promova gustul local și sănătos. În plus, aplicația Carrefour, prin programul Act for Good, se va transforma într-un asistent pe tot parcursul festivalului și va oferi reduceri la zonele Carrefour pentru toți utilizatorii – un adevărat Hub digital în magazine, dar și în festival.”
Narcis Horhoianu, Director de Marketing Carrefour România
Locurile first class la scena Rave Plane și bilete VIP
Primele locuri din cadrul Rave Plane, avionul în care vor avea loc cele mai exclusiviste petreceri, au fost ocupate de cei 100 de câștigători utilizatori ai aplicației Carrefour, programul Act for Good. Vintage Culture, Alan Walker și Gabry Ponte sunt doar câteva dintre numele confirmate care formează line-up-ul de anul acesta.
Carrefour se alătură demersului GreenPoint de colectare selectivă a deșeurilor
Pentru a încuraja o conduită responsabilă pe durata celor trei zile de festival, GreenPoint devine anul acesta partenerul principal al evenimentului în materie de reciclare a deșeurilor.
După parteneriatul rezultat într-una dintre cele mai ample campanii de CSR demarată de Carrefour, Punem Preț pe Plastic, compania continuă seria de colaborări alături de GreenPoint și la SAGA Festival pentru promovarea unui comportament responsabil: GreenPoint va instala recipiente de colectare selectivă a deșeurilor în proximitatea celor 3 zone Carrefour din festival – cele două food truck-uri și zona de lounge Deschidem Vinul Românesc.
Deșeurile generate în urma festivalului vor trece printr-un proces de colectare separată, urmând a fi transportate spre stația de sortare Green Pack, una dintre cele mai moderne stații de reciclare din România. Mai departe, deșeurile vor fi ambalate și reciclate sau redirecționate și valorificate în unități specializate.
Carrefour România oferă clienților săi posibilitatea de a face cumpărături direct în cele peste 400 de magazine din țară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz