BizMarketingExchange Interviuri Marketing

Experiente de marketing impreuna

5 iun. 2015 3 min

Experiente de marketing impreuna

Reading Time: 3 minute

Pentru Telekom Romania, proiectul Biz Marketing Xchange a fost ocazia perfecta de a contribui la crearea unei comunitati solide a oamenilor de marketing din Romania. 

Crearea de oportunitati de a gasi solutii noi sau neasteptate prin schimbul de experiente, opinii si cele mai bune practici – acesta a fost imboldul pentru implicarea Telekom Romania in proiectul Biz Marketing Xchange. Era si normal, avand in vedere ca misiunea companiei este de a facilita interactiunea intre oameni si de a crea experiente impreuna pentru a sprijini comunitatea de business din Romania, dupa cum spune Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania.

Ovidiu Ghiman_4132
Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania

Cu ce asteptari v-ati implicat in proiectul Biz Marketing Xchange?

Telekom este un brand despre inovatie, despre competenta si despre oportunitati impartasite. De aceea, decizia de a ne implica in acest proiect a venit foarte firesc. Stim presiunea vietii de business la care sunt supusi clientii nostri in fiecare zi si, de aceea, cautam mereu solutii inovatoare pentru a-i sprijini in munca lor, pentru a le face misiunea mai simpla si afacerea mai eficienta. Acest proiect ne-a oferit tocmai aceasta oportunitate, de a aduce ceva nou in piata de business si de a oferi profesionistilor din marketing experiente unice impreuna, ajutandu-i sa isi impartaseasca retetele succesului, competenta si viziunea, de aceasta data si in folosul altor companii din piata. Intr-o lume de business in care fiecare zi este o lupta pentru atingerea obiectivelor propriei afaceri, ni se pare un lucru exceptional ca acesti oameni, carora le multumim pentru implicare, au avut disponibilitatea sa isi rupa din timpul lor pentru a sprijini alte businessuri din Romania. Suntem bucurosi sa contribuim prin acest proiect la crearea unei comunitati solide a oamenilor de marketing din Romania, care sa isi sprijine reciproc companiile prin inovatie si competenta.

Care a fost motivul pentru care ati ales sa nu aveti propriul jucator implicat in acest proiect?

Brandul Telekom este un brand despre “noi”, nu despre “mine”. Misiunea Telekom este de a facilita interactiunea intre oameni si de a crea “sharing experiences” pentru a sprijini comunitatea de business din Romania. Prin implicarea in acest proiect ne-am dorit sa sustinem misiunea Telekom, pentru a crea participantilor, indiferent de industrie, oportunitati de a gasi solutii noi sau neasteptate in munca lor, prin schimbul de experiente, opinii si cele mai bune practici.

Ce va doriti sa transmiteti prin acest proiect pentru clientii brandului Telekom?

Oricat de diferiti am fi, ca oameni si ca profesionisti, avem foarte multe lucruri in comun. Ne place sa interactionam cu cei din jur, sa fim mereu conectati, oriunde si oricand. Vrem sa comunicam fara limite si sa fim mereu la curent cu tot ce se intampla in jurul nostru. Vrem sa traim impreuna experiente noi, frumoase, surprinzatoare si sa le impartasim cu cei din jurul nostru. Promisiunea brandului Telekom inseamna “experiente impreuna”. Suntem mult mai mult decat un operator telecom, suntem un partener de incredere, ingredientul de baza in construirea unei relatii de lunga durata. Impreuna, cu pasiune, concentrare si eficienta, pasim intr-o lume de posibilitati si oportunitati nelimitate. Iar acest lucru ne conecteaza.

Ce va motiveaza sa sustineti ideea construirii unei comunitati a profesionistilor in marketing in Romania?

Consideram ca in marketing, poate mai mult decat in alte zone de activitate, este nevoie permanent de inovatie. Intr-o piata in care principalii comunicatori se confrunta cu o competitie acerba, companiile au nevoie sa se reinventeze mereu, atat la nivel de produs, cat si la nivel de oferte si mod de a le comunica, pentru a se asigura ca transmit cele mai relevante mesaje clientilor. Telekom sustine ideea unei comunitati a profesionistilor de marketing pentru a incuraja eforturile acestora de a avea o noua perspectiva in munca lor, un suflu extern, un ochi obiectiv. De multe ori, pentru a vedea altfel lucrurile, trebuie sa te opresti din centrifuga vietii de zi cu zi, sa privesti la ce faci si sa te intrebi ce poate fi facut diferit, daca vrei sa obtii rezultate diferite. Si ne bucuram sa oferim aceasta oportunitate profesionistilor din Romania prin proiectul Biz Marketing Xchange.

“Acest proiect ne-a adus oportunitatea de a oferi profesionistilor din marketing experiente unice impreuna” – Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: