Experiența britanică măsoară performanța de marketing
Reading Time: 2 minuteJoe Shami, expert în vânzări și în marketing, lector la Oxford College of Marketing și Profesor Asociat la University of Perpignan din Franța, a susținut în acest weekend un program intensiv de training de măsurare și evaluare a performanței de marketing. La evenimentul organizat de Institutul de Marketing au participat 20 de profesioniști din domeniu.
Institutul de Marketing a perfecționat și certificat în ultimii 8 ani de activitate mai bine de 400 de persoane, 10% dintre acestea activând ca profesioniști de marketing în afara țării, precum în Marea Britanie, Cehia, Franța, Ungaria sau în Malawi. Publicul țintă al cursurilor acreditate organizate de Institutul de Marketing este constituit din profesioniști cu experiență în marketing.
Evenimentul face parte dintr-un program de certificare acreditat internațional. Pentru cursanți, întâlnirea cu Joe Shami, care susține constant cursuri de marketing strategic la nivel de Master și MBA în Europa, Orientul Mijlociu și SUA, a fost “o investiție binemeritată”, precum spune chiar Angela Căpățînă, Regional Manager, România la The Juice Plus+ Company.
Totodată, cursanții sunt automat înscriși în “Continous Professional Development”, un program de pregătire continuă menit să ofere cele mai relevante informații noi din industrie, la nivel internațional.
În cadrul evenimentului, Netflix sau Aqua Carpatica sunt doar două dintre companiile pentru care cursanții au exersat strategii în vederea măsurării performanței de marketing
La finalul unui program de training de unul sau doi ani, dacă promovează cu succes trei probe, evaluate de specialiști din Marea Britanie, participanții primesc o diplomă recunoscută internațional, una dintre cele mai importante garanții ale profesionalizării în domeniu.
Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local în România tuturor marketerilor interesați de performanța profesională la standarde internaționale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul oferă acces la resurse de marketing, dar și webinare pe teme de interes din domeniu.
Printre cursurile dedicate profesionalizării din agenda viitoare se numără Digital Gateway: Curs intensiv de marketing digital – 18 octombrie 2019, Marketing Gateway: Curs intensiv de marketing – 25 octombrie 2019 și Driving Digital Experience – Weekend intensiv cu trainer din Marea Britanie – 16 și 17 noiembrie 2019.
Cei interesați pot găsi mai multe informații aici, dar și pe portalul de resurse Marketing Focus.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz