Expansiune in retailul cu bijuterii
Reading Time: < 1 minutCompania de bijuterii Teilor si-a extins reteua cu patru noi magazine, in prima jumatate a anului 2015, crescand in acest interval vanzarile cu aproape 50% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2014. In urmatoarele 12 luni Teilor va mai deschide un magazin in Bucuresti, in Promenada, al patrulea din capitala, si ca continua cu lansari in Cluj, Constanta si Timisoara.
Noile magazine au fost deschise in Bucuresti (AFI Palace Cotroceni si Mega Mall), Brasov (Coresi Shopping Resort) si Iasi (Palas Mall).
Extinderea la nivel national a inceput cu a doua jumatate a anului 2013, atunci cand, cu o investitie de peste 200.000 de euro, a fost deschis primul magazin din Bucuresti, in Baneasa Shopping City.
In medie, compania investeste aproximativ 1800 € pe m2 in spatiile destinate magazinelor, care au o suprafata intre 75 si 80 de m2., exceptand investitiile in stoc.
De la design pana la ambalaj, fiecare produs este realizat in baza aceluiasi concept special creat pentru Teilor de un designer international.
Compania detine in prezent 12 magazine: trei situate in Bucuresti- in Baneasa Shopping City, AFI Palace Cotroceni si Mega Mall- si altele situate in Brasov, Craiova, Pitesti, Iasi, Sibiu, Timisoara, Targoviste si Targu-Jiu. In anul 2014 cifra de afaceri a fost de 20,5 milioane RON, cu 48% mai mare decat in anul 2013, cand a fost de 13,8 milioane RON. Din anul 2013 Teilor dispune si de magazinul online, utilizand platforma www.bijuteriateilor.ro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz