Marketing

Executivul versus Creativul- partea I

4 feb. 2014 3 min

Executivul versus Creativul- partea I

Reading Time: 3 minute

<p> <strong>La un an de la preluarea conducerii operationale a GMP Advertising, Andreea Nemens face primul bilant. Cu portofoliul de premii castigate si ambitia de a consolida o agentie cu o echipa, nu cu un star, viitorul suna bine.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Care este bilantul primului an de la preluarea managementului operational al GMP Advertising?</strong></p> <p> GMP – Agentia Independenta a Anului in Noua Europa. GMP – agentia care a facut campania “Gandul”. ?i care are neastamparul de a merge peste fiecare client sa ii propuna un hit, o idee care o sa ii aduca rezultate. Am facut asta pentru clienti ca Romtelecom, carora le-am propus campanii care au avut cele mai bune  rezultate in business, am facut asta pentru Baumax si multi altii. GMP – o agentie cu o echipa, nu cu un star. Imi doresc foarte mult ca echipa sa castige, ca echipa sa creasca si sa reuseasca sa faca performanta. Cred ca oamenii pe care i-am ales stiu sa joace in echipa, stiu sa isi faca echipe la randul lor.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce rata de new business ati avut in 2013? Dar rata de retentie a clientilor?</strong></p> <p> Rata de retentie a clientilor e de 100%, iar rata de castigare a pitch-urilor este de 50%. Mai lucram la asta. E important sa ai. o strategie de care sa te tii cand vine vorba de pitch-uri. Asa incat sa iti pui eforturile in proiecte in care ai sanse reale, in care exista potential, asa incat sa reusesti sa castigi nu un proiect, ci un client pe termen lung. De-a lungul timpului am si refuzat clienti pentru ca nu eram compatibili din punctul de vedere al valorilor.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cum se vede viitorul advertisingului din perspectiva unui manager de agentie?</strong></p> <p> Viitorul se vede luminos daca ai o viziune, daca ai un plan si daca ai alaturi o echipa in care crezi. Este o piata in care e inca loc de pozitionari distincte, de campanii care sa sparga tiparele, de curaj, de profesionalizare, de inovatie. Advertisingul este intr-un fel acest Taram al Fagaduintei, unde daca esti curajos, creativ si foarte increzator poti da lovitura. Poti face o campanie pe care sa o stie o lume intreaga, poti scoate un brand din anonimat, poti castiga un client mare, poti fi remarcat in lume. Cred ca viitorul este unul promitator daca poti crea valoare adaugata pentru clientii tai, daca visul pe care il ai e unul care sa ii inspire pe oamenii din echipa ta.</p> <p>  </p> <p> <strong>Care este cel mai frumos lucru legat de industria romaneasca de advertising?</strong></p> <p> Cel mai mult imi place ca e ambitioasa, ca a inceput sa fie remarcata si recunoscuta in lume.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce nu-ti place si ai vrea sa schimbi?</strong></p> <p> Nu imi place ca nu e mai unita, ca nu se pretuieste mai mult si ca nu se lupta mai mult sa ii convinga pe clienti sa indrazneasca. As vrea sa pot crea un festival de publicitate atat de bun, incat fiecare om din fiecare agentie de creatie din tara asta sa isi doreasca sa castige un premiu acolo si fiecare client sa fie mandru ca are comunicare la acele standarde. Mi-ar placea sa fie mai multa transparenta in industrie, sa se puna mai mult pret pe work-ul de calitate, sa fie mai multa atentie si bani pusi in implementare. Si mi-ar placea sa fie standardele tuturor, oameni de agentie si clienti, putin mai sus. Si inca ceva, daca as putea, as trimite fiecare om bun din industria asta macar o data la Cannes. Om de agentie sau client.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: