Coca-Cola readuce pe piață sticla folosită pentru îmbuteliere acum mai bine de un secol, la începutul anilor 1900, și lansează exclusiv în Romania, Coca-Cola Specialty. Noile băuturi reprezintă o combinație aparte de arome de fructe și extracte de plante: caise și pin, mure și ienupăr, mere și soc.
România este prima și singura piață din lume care a lansat Coca-Cola Specialty, până acum.
”Prin Coca-Cola Specialty, mizăm pe două atribute puternice: readucerea în prim plan a sticlei retro și cele 3 combinații de arome neașteptate care oferă un gust original și contemporan. Coca-Cola Specialty și conceptul de comunicare ”More than retro” (“Mai mult decât retro”) sunt propunerea Coca-Cola pentru cei care știu să se bucure de tot ce e mai bun din trecut și din prezent,” a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing, Coca-Cola România.
Gama Coca-Cola Specialty este îmbuteliată local, în fabrica Coca-Cola HBC România din Ploiești și este disponibilă deja în magazinele din țară, în sticla de sticlă de 250 ml.
Microsoft Ignite este evenimentul anual care prezintă actualizările și inovațiile care le permit clienților, partenerilor și dezvoltatorilor companiei să valorifice…
Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung. Noul rating investment…
În cadrul procesului de aderare a României la Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), Comitetul de Politici Digitale din…
Federația Națională a Părinților FNaP ProEdu pornește un proiect pilot in licee împreună cu ING Bank România, cu sprijinul programului…
Oltenia de sub Munte – Geoparc aspirant UNESCO – anunță un nou parteneriat strategic, cu Lidl România, în eforturile sale…
Robert-Nicolae Feraru preia funcția de CEO al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0, o schimbare ce completează strategia de dezvoltare…