MarComm Marketing Stiri

Exclusiv în România: Coca-Cola Specialty

6 iun. 2019 < 1 min

Exclusiv în România: Coca-Cola Specialty

Reading Time: < 1 minut

Coca-Cola readuce pe piață sticla folosită pentru îmbuteliere acum mai bine de un secol, la începutul anilor 1900, și lansează exclusiv în Romania, Coca-Cola Specialty. Noile băuturi reprezintă o combinație aparte de arome de fructe și extracte de plante: caise și pin, mure și ienupăr, mere și soc.

România este prima și singura piață din lume care a lansat Coca-Cola Specialty, până acum.

”Prin Coca-Cola Specialty, mizăm pe două atribute puternice: readucerea în prim plan a sticlei retro și cele 3 combinații de arome neașteptate care oferă un gust original și contemporan. Coca-Cola Specialty și conceptul de comunicare ”More than retro” (“Mai mult decât retro”) sunt propunerea Coca-Cola pentru cei care știu să se bucure de tot ce e mai bun din trecut și din prezent,” a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing, Coca-Cola România.

Gama Coca-Cola Specialty este îmbuteliată local, în fabrica Coca-Cola HBC România din Ploiești și este disponibilă deja în magazinele din țară, în sticla de sticlă de 250 ml. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: