Excelenta culinara
Reading Time: < 1 minutCu o investitie de 300.000 de euro, echipa OSHO pune bazele unui nou capitol al excelentei culinare, prin deschiderea restaurantului „Oro Toro by OSHO”, care, potrivit estimarilor managementului, va incheia anul viitor cu o cifra de afaceri de un milion de euro
De la finele lunii noiembrie, echipa OSHO pune bazele unui nou capitol al excelentei culinare cu care si-a obisnuit clientii, prin noul restaurant deschis in Centrul Vechi din capitala. Oro Toro pastreaza gustul autentic al carnii de vita maturata „in house”, dar sub forma unui alt concept – de pub, cu preturi integrate la nivelul zonei.
„Ne-am dorit sa aducem experienta OSHO si mai aproape de romani, in inima orasului si sa le oferim aceeasi experienta premium cu care i-am obisnuit, dar acum sub un concept pub Oro Toro by OSHO. Meniul este unul divers de la salate, burgeri, celebrele fripturi din carne de vita maturata sau proaspata, garnituri si deserturi. Pastram traditia si calitatea prin cele mai bune preparate din vita precum Angus beef maturata, dar si cutt-uri locale, totul aliniat la nivelul de pret al zonei. Daca in restaurantul OSHO valoarea medie a bonului este de aproximativ 150 de lei, la Oro Toro estimam ca acesta sa ajunga la 60 de lei” spune Giorgos Malideros, proprietarul OSHO.
Odata cu deschiderea Oro Toro by OSHO, managementul isi propune sa atraga o noua categorie de clienti care nu au experimentat pana acum gustul autentic OSHO, in special tineri care vor sa ia masa intr-o atmosfera specifica unui pub si, de asemenea, turistii care apreciaza cutt-urile suculente. Cu o capacitate de 120 de locuri, Oro Toro by OSHO isi intampina clientii cu evenimente tematice de miercuri pana sambata, fie ca este vorba de muzica live ori stand up comedy.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz