Stiri Business Companii Tech

evoMAG estimează o creștere a businessului de până la 10%

6 feb. 2023 2 min

evoMAG estimează o creștere a businessului de până la 10%

Reading Time: 2 minute

evoMAG a bugetat investiții de 500.000 de euro în 2023, de două ori și jumătate mai mari decât  anul trecut. În 2023, compania va pune accentul pe identificarea de noi canale de vânzare, inclusiv în afara României, introducerea de noi produse și servicii în portofoliu și creșterea nivelului de documentare a produselor.

„Ne vom concentra anul acesta pe îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților, punând accent pe calitate, printr-o mai bună documentare a produselor și prin oferirea accesului la un portofoliu mai mare de produse și servicii. Vom fi mai aproape de clienții noștri, prin extinderea prezenței în mai multe canale de vânzări, chiar și în afara țării, și vom îmbunătăți procesul de livrare a comenzilor prin implementarea de automatizări la nivelul recepției produselor”, spune Mihai Pătrașcu (foto), CEO evoMAG.

Afaceri de 36 de milioane de euro pentru evoMAG în 2022

evoMAG a înregistrat în 2022 afaceri de 36 de milioane de euro și estimează, pentru anul acesta, o creștere de 5% – 10%, într-un context de piață mai dificil, cu un mediu concurențial crescut și multiple provocări la nivel macroeconomic și politic.

Portofoliul de produse al companiei a ajuns, anul trecut, la 150.000 de repere, ținta pentru 2023 fiind o creștere de 20%.

Piața de eCommerce în 2023

evoMAG anticipează, pentru anul în curs, consolidarea pieței locale de eCommerce, într-un context economic mai dificil. La nivelul industriei va crește gradul de utilizare a tehnologiei, pentru a oferi o experiență de cumpărare personalizată și mai bună pentru consumatori. Acest lucru ar putea include utilizarea inteligenței artificiale pentru a oferi recomandări personalizate de produse, chatbot-uri pentru a răspunde la întrebările consumatorilor sau realitate augmentată pentru a permite consumatorilor să experimenteze produsele înainte de a le cumpăra.

Alte tendințe importante care se vor manifesta anul acesta pe piața eCommerce din România țin de creșterea importanței serviciilor suplimentare, cum ar fi livrarea rapidă,  garanție extinsă la produsele achiziționate sau accesarea de diferite opțiuni de plată, creșterea vânzărilor prin intermediul telefoanelor mobile, creșterea importanței marketingului personalizat și a experienței utilizatorului și a securității și protecției datelor personale.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: