Antreprenori Business Stiri Tech

evoMAG crește capacitatea de depozitare cu 40%

11 mai 2020 2 min

evoMAG crește capacitatea de depozitare cu 40%

Reading Time: 2 minute

evoMAG crește cu 40% capacitatea depozitului, într-un proces de extindere pe verticală, decizia fiind luată pe fondul majorării vânzărilor din ultimele două luni și a fost posibilă ca urmare a unei investiții anterioare, de 50.000 de euro, în sistemul de tip WMS.

„Situația actuală ne reconfirmă că suntem în industria care trebuie și că astăzi, mai mult ca oricând, trebuie să luăm decizii mai rapid, să analizăm mai bine datele, să înțelegem mai bine comportamentul și nevoile clienților (…) Totul s-a schimbat: tehnologiile folosite, partea operațională, înțelegerea clientului, nevoile acestora, modalitățile de plată, serviciile oferite etc. Acum 15 ani era tabu să cumperi online – acum e o normalitate. Mai ales în condițiile actuale, când, de la începutul anului, industria de eCommerce a crescut cu 25%”, spune Mihai Pătrașcu (foto), CEO evoMAG.

Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele 2 luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari și a schimbării comportamentului de consum al clienților.

„Luna trecută, din totalul comenzilor, 40% au aparținut clienților noi, aflați astfel la prima comandă pe evoMAG.ro. A crescut mult numărul clienților persoane fizice, iar decizia de cumpărare a fost luată mult mai rapid. A crescut conversia cu 30 – 40%, ajungând la 1,5%. Clienții au făcut mai multe plăți online, cu cardul, 60% dintre comenzi fiind plătite în acest fel”, mai spune Mihai Pătrașcu, menționând că, în general, oamenii cu căutat furnizori cu experiență, cu branduri puternice în piață și au ales jucătorii mai cunoscuți.

Pe lângă cererea în creștere din ultimele două luni, viteza de implementare a deciziilor a contribuit la majorarea vânzărilor evoMAG, angajații companiei reușind ca, într-o singură zi, să facă tranziția de la desfășurarea activității la birou, la cea în regim home office, iar evoMAG să fie în tot acest timp 100% operațional.

„Ne-a fost ușor să ne adaptăm, pentru că aveam deja implementate astfel de proceduri, de lucru de acasă. Diferența a făcut-o faptul că avem un centru de date și că am putut analiza datele săptămânal, ca să ne putem da seama care este următorul trend și să ajustăm ofertele și produsele în consecință.

Spre exemplu, în prima săptămână de la instaurarea stării de urgență, a existat nevoia de a lucra de acasă, apoi de a găti acasă și de a face sport indoor, tendințe care s-au regăsit în cererea pentru diferite categorii de produse. Prelungirea stării de urgență a generat nevoia de a lucra tot mai mult acasă, clienții cumpărând scaune de birou ergonomice, laptopuri, imprimante, televizoare mai mari, webcam-uri, tablete etc. Am analizat toate aceste lucruri și ne-am putut adapta astfel la cerințele clienților”, mai spune Mihai Pătrașcu.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: