Companii Stiri Tech

evoMAG are în plan investiții de 200.000 de euro și o cifră de afaceri de 40 mil. euro în 2021

31 ian. 2022 2 min

evoMAG are în plan investiții de 200.000 de euro și o cifră de afaceri de 40 mil. euro în 2021

Reading Time: 2 minute

evoMAG anunță investiții de 200.000 de euro în 2022, ca parte a strategiei de dezvoltare ce vizează dublarea gamei de produse, continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activității logistice, extinderea spațiului de depozitare, dar și creșterea accelerată a numărului de salariați, la peste 100 de persoane.

„Planul nostru ia în calcul extinderea portofoliului cu 30.000 de produse, în primul trimestru, urmând ca, până la finalul anului, să dublăm întreaga gama disponibilă pe evoMAG.ro. Ne vom concentra pe categoriile consacrate, cum sunt componentele PC, laptopuri, accesorii, dar și pe produse din categorii care au înregistrat o dezvoltare accelerată în ultimii 2 ani, cum sunt cele pentru casă și grădină, sport & fitness, vehicule electrice și smart home.”

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

evoMAG a înregistrat, anul trecut, vânzări de 34 de milioane de euro, în creștere față de 2020, când compania a marcat un avans de 46%, cel mai mare din ultimii ani, într-o perioadă diferită din toate punctele de vedere și pe fondul unei accelerări a comerțului online la nivel general. Astfel, în ultimii doi ani, evoMAG a avut o medie de creștere anuală de 25%.

Cele mai mari vânzări de anul trecut au fost în categoriile telefoane mobile, laptop-uri, componente PC, electrocasnice mari, sport & fitness (în special, vehicule electrice).

Compania mizează, în 2022, pe un avans de 10%-15%, la o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, cu vânzările cele mai mari la telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice, produsele pentru casă și grădină reprezentând o categorie aparte, pentru care evoMAG estimează o creștere semnificativă anul acesta.

Una dintre direcțiile pe care va pune accent evoMAG anul acesta este diminuarea duratei de livrare a produselor. Astfel, dacă, în prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, ținta evoMAG este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore.

Cât privește creșterea echipei la peste 100 de angajați, decizia reflectă planurile de dublare a portofoliului de produse și de diminuare a duratei de livrare a comenzilor. Până la finalul anului, evoMAG își propune să recruteze noi colegi în poziții și în departamente cheie, precum: depozit, relații clienți, documentare, marketing, programare, showroom, product management.

evoMAG este companie românească de familie, cu peste 16 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu. evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: