Evolutie ascendenta pentru Urgent Cargus
Reading Time: < 1 minutUrgent Cargus, companie de curierat intern din România, anunta o crestere cu 21% a cifrei de afaceri in prima jumatate a anului 2015, comparativ cu aceeasi perioada din 2014.
Evolutia pozitiva a rezultatelor companiei urmeaza procesului accelerat de consolidare si integrare a operatiunilor cât si a investitiilor realizate in aceasta perioada. Volumele transportate au continuat sa creasca pe ambele segmente de clienti, B2B si B2C, sustinute de expansiunea ponderii comertului online, acesta ajungând sa reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei. Pe acest segment, compania a inregistrat o crestere cu 80% a volumelor transportate, fata de prima jumatate a lui 2014.
“Odata cu fuziunea de anul trecut, ne aflam intr-o noua postura pe piata de curierat, aceea a unui jucator cu o pozitie bine consolidata. Acordam o atentie speciala comertului online, care a ajuns sa reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei si unde am reusit sa atragem jucatori cheie din acest segment, precum eMAG, Avon, Oriflame, H&M sau Depanero”, spune Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.
In conditiile cresterii volumelor transportate si procesate, compania a planificat investitii de 2,5 milioane euro, pentru extinderea si imbunatatirea capacitatilor logistice.
“Urmarim cu atentie dinamica pietei de comert online, estimata pentru 2015 la o valoare totala de 1,3 miliarde euro.” a adaugat reprezentantul Urgent Cargus.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz