Evenimentul profesioniștilor în marketing
Reading Time: < 1 minutCum elaborezi un sistem prin care să definești cu certitudine valoarea interacțiunii clientului cu businessul, valoarea canalelor sau ale etapelor din procesul de cumpărare? În plus, specialiștii din industria marcomm-ului se confruntă în ziua de azi și cu o “pâlnie de vânzări” din ce în ce mai complicată și complexă.
Pentru a le face acestora viața mai ușoară, Microsoft și ROIVENUE ™ au creat DATA INTEGRATION AND ATTRIBUTION FOR MARKETING PROS, conferință ce oferă o perspectivă asupra beneficiilor integrării datelor de marketing.
Ce teme se vor dezbate în cadrul conferinței?
Cele mai recente progrese în gestionarea datelor de marketing oferite de Azure și modul în care ROIVENUE ™ ajută marketerii să identifice unde să le aloce cel mai bine sunt două dintre principalele subiecte abordate. Se va vorbi, de asemenea, despre modelul de atribuire și modelul de plată în marketing, despre cheltuielile în zona de digital și despre cum poate fi optimizat bugetul.
Cine va participa?
Audiența evenimentului este formată din CMOs, CTOs, CEOs, Directori de marketing, profesioniștii Digital Marketing, dar și alți angajați din marcomm care vor să aprofundeze subiectul.
Intrarea este liberă, însă locurile sunt limitate. Află mai multe pe site-ul conferinței: microsoft.roivenue.com
Data: 16 Aprilie
Program: 9:00 am – 12:00 pm
Locație: Piața Presei Libere nr. 3-5, City Gate Sud, et 2, sala Cinema, Bucharest
Foto: ID 111214859© Pattanaphong Khuankaew| Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz