Eurosender asteapta livrari cu 40% mai mari in decembrie
Reading Time: 2 minuteLa trei luni de la lansarea pe piata din Romania, Eurosender, prima platforma de expeditii door-to-door din Europa, estimeaza pentru luna decembrie livrari cu 40% mai mari comparativ cu luna noiembrie, respectiv un total de circa 170 de livrari zilnice, plasate de clientii romani.
Cresterea va fi sustinuta de adaptabilitatea rapida a Eurosender la specificul pietei locale, mai precis introducerea serviciului de sameday pick-up, cresterea echipei de suport clienti pentru o colaborare eficienta cu partenerii din curierat, dar si de volumul mare de solicitari de livrare, caracteristic lunii decembrie, anunta compania, intr-un comunicat de presa.
Cele mai solicitate rute in ultima luna a anului sunt cele traditionale, catre Marea Britanie, Italia si Spania carora, surprinzator, li se adauga destinatii precum Portugalia, Germania si Franta. Pachetele contin de obicei cadouri corporate pe care companiile le trimit partenerilor din strainatate, motiv pentru care cresc si solicitarile pentru serviciul de asigurare aditionala a coletului.
Dezvoltarea numarului de expeditii in aceasta perioada este sustinuta prin activitati de marketing online si offline – oferte customizate pentru clientii business si discounturi pentru livrarile din luna decembrie.
“In mod clar piata din Romania este interesata de servicii de curierat ieftine si viabile. Am ajuns pe piata intr-un moment oportun, in sensul ca nu existau solutii convenabile pentru serviciile de curierat international door-to-door, spre deosebire de curieratul intern, bine acoperit si accesibil. Astfel, in doar trei luni de lansare, Romania a intrat in topul pietelor noastre principale, urmand sa dezvoltam in continuare o serie de parteneriate care sa ne pozitioneze drept o solutie optima pentru livrari interne si, mai ales, internationale”, declara Gabriela Buzoianu, Country Manager Eurosender.
Pentru anul 2016, obiectivele Eurosender sunt de crestere in special pe segmentul B2B de clienti, dezvoltarea de noi parteneriate cu curierii locali, pentru a oferi o paleta cat mai diversificata de produse si servicii mai ieftine, precum si un volum, in medie, de cel putin 150 de comenzi zilnice, plasate de clientii romani.
Compania a bugetat investitii in valoare de 220.000 de euro pentru piata din Romania in primele 6 luni de la lansare, dintre care 100.000 de euro urmeaza sa fie investiti in primul trimestru al anului 2016. Liniile de investitie pentru 2016 cuprind dezvoltarea echipei din Romania si integrarea cu sistemele curierilor locali.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz