Euroins scade timpul pentru plățile despăgubirilor pentru daunele auto
Reading Time: 2 minuteEuroins România Asigurare-Reasigurare SA, cel mai important jucător din industria asigurărilor din România, anunță noi rezultate pozitive în ceea ce privește timpul necesar procesării daunelor și achitării prompte a despagubirilor în dosarele în care nu sunt înregistrate victime umane.
În medie, în T1 2022, Euroins a plătit daunele în doar 5 zile, cu 25% mai rapid decât plățile din ultima parte a anului 2021.
Plăți mai rapide în ultimul an
De exemplu, în T4 2021, Euroins România a raportat oficial Autorității de Supraveghere Financiară că a plătit daune, în medie, în 6,8 zile.
Rezultatele actuale arată o evoluție semnificativă față de prima parte a anului trecut, când, în T2 2021, timpul mediu de plată a daunelor auto era de 38 de zile.
„Faptul că am continuat să ne îmbunătățim constant procedurile și să menținem relații bune cu toate servicice-urile auto cu care avem relații contractuale – o colaborare cu creștere rapidă la nivel național, este dovada că tratăm cu responsabilitate angajamentele pe care ni le-am asumat, în strategia pe care o aplicăm la Euroins România. Avem viziunea unei afaceri durabile și puternice, diversificată în produse de asigurare noi și actualizate nevoilor actuale, produse care sperăm să aducă asigurările mai aproape de inimile românilor”, a declarat Tanja Blatnik, CEO Euroins România.
Creștere și pentru asigurările non-RCA
Euroins România anunță și o creștere semnificativă a volumului asigurărilor non-RCA.
270% este avansul mediu în 2022 față de 2021, cu un volum de prime brute subscrise de aproape 70 de milioane de Lei în primele patru luni.
Din ce în ce mai mulți români au ales Euroins pentru asigurarea de călătorie și asigurarea de sănătate. Printre cele mai populare și de multe ori necesare produse, care se adaugă polițelor RCA, sunt Asistența Rutieră și produsul CASCO Start.
Cea mai mare creștere se înregistrează în segmentul asigurărilor de călătorie și al asistenței rutiere, unde vedem în T1 din 2022 – un avans de 10 ori a polițelor față de T1 din 2021.
Produsul CASCO Start oferit de Euroins a avut o cerere mai mare cu 800%, iar pe segmentul asigurărilor de sănătate, vânzările s-au dublat în prima parte a anului 2022, comparativ cu perioada similară a anului trecut.
„Ne-am asumat că în perioada următoare vom continua procesul de eficientizare a tuturor procedurilor și suntem hotărâți să urmărim strategia de creștere a celorlalte produse importante de asigurare pe care le oferim românilor, precum asigurările de sănătate, cele de accidente, asigurările de proprietate și răspundere civilă, sau cele de călătorii. Suntem cu adevărat mulțumiți de dezvoltarea Euroins România și suntem recunoscători rețelei noastre de vânzări și brokerilor parteneri, care oferă în mod constant produsele noastre clienților”, a declarat Tanja Blatnik, CEO Euroins România.
Performanța Euroins România, în prima parte a acestui an, vine ca urmare a schimbărilor demarate în 2021, alături de creșterea echipei de experți, digitalizarea companiei și îmbunătățirea experienței clienților în toate serviciile pe care le oferim.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz