România, pe locul 3 la vânzări online în Europa Centrală și de Est, cu aproape 10 mld. euro
Cu un procent consolidat de 3,17% din PIB generat de vânzări online de bunuri și servicii (e-GDP), România se clasează pe...
Cu un procent consolidat de 3,17% din PIB generat de vânzări online de bunuri și servicii (e-GDP), România se clasează pe...
evoMAG anunță investiții de 200.000 de euro în 2022, ca parte a strategiei de dezvoltare ce vizează dublarea gamei de produse,...
PufRelax a fost pornit de Mihai Dicu alături de un verișor în anul 2011, după ce a primit cadou un fotoliu...
Flanco Retail a înregistrat o creștere de 40% la vânzările online, în cea de-a 10-a ediție de Black Friday, pe când...
Cele peste 1.500 de magazine ce funcționează pe MerchantPro, platformă românească SaaS de e-commerce, au raportat creșteri de aproape 50% în...
Producătorul de preparate din carne și conserve Vascar anunță disponibilitatea mai multor produse în băcănia online eMag. Este vorba despre pateul...
Veranda Mall lansează o platformă de e-commerce, devenind astfel primul primul mall din România care vinde și online. Shop-ul poate fi...
Pe parcursul anului 2019, producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat o creștere notabilă, cu peste 46%, a veniturilor magazinului online,...
Deși finalul de an este încărcat pentru magazinele online, impactul acestei perioade asupra vânzărilor totale este semnificativ, dacă retailerii dispun de...
Comerțul online în România va ajunge anul aceasta la aproximativ 2,8 miliarde de euro, în creștere cu 35% față de 2016,...
Apartamente, case, terenuri, mașini sau telefoane - acestea au fost ofertele încărcate cu cea mai mare frecvență pe OLX în 2016....
Organizatorii Black Friday preconizează vânzări record pentru următoarea ediție, care va avea loc în 18 noiembrie. De aceea, Asociația Română a...