O radiografie a educației la sat, din perspectiva părinților și copiilor
Pentru a înțelege cum putem crește nivelul de școlarizare și a ajuta mai mulți copii să-și finalizeze studiile, Asociația BookLand și...
Pentru a înțelege cum putem crește nivelul de școlarizare și a ajuta mai mulți copii să-și finalizeze studiile, Asociația BookLand și...
Divizia de trends Hunters a companiei de cercetare de piață Unlock lansează a 7-a ediție a studiul anual - Trendurile anului...
Pentru al cincilea an consecutiv, Hunters, divizia specializată în analizarea trendurilor, parte din compania de cercetare de piață Unlock, lansează o...
Românii au fost afectați de schimbările produse în urma pandemiei Covid-19, trag învățăminte și încearcă să se adapteze la noua realitate,...
Care sunt modelele românilor în vremea pandemiei? Raed Arafat este favoritul publicului larg, Angela Merkel este personalitatea preferată de oamenii de...
În 2020, stilul de viață al românilor indică hiperselectivitate în decizii, fie că vorbim de de job sau de parteneri de...
Pentru la șaptelea an consecutiv, analizăm indicatorii care măsoară performanțele de business ale agențiilor de PR din România și îi corelăm...
Vorbim deseori despre trenduri. În marketing și în cam tot ce ține de industria de comunicare, este unul dintre cele mai...
Lansată cu zece ani în urmă, din visul unui sociolog hotărât să facă cercetare de piață diferit de tot ce exista...
Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului realizat de...
După șapte ani de branduri românești în lumina reflectoarelor, ajunși la a opta ediție, continuăm seria de Top 100. Dacă în...
În al patrulea an consecutiv de când analizează industria românească de PR, Biz a inițiat un nou proiect editorial în paginile...
[caption id="attachment_11018" align="alignleft" width="190"] Adina Vlad, Unlock Market Research[/caption]An de an ne uitam la relatia dintre branduri si oameni. Si suntem...