Noua masculinitate Dove
Dove Men+Care a lansat “Real Strength”, o campanie care surprinde o noua viziune despre masculinitate.Campania are la baza un studiu din...
Dove Men+Care a lansat “Real Strength”, o campanie care surprinde o noua viziune despre masculinitate.Campania are la baza un studiu din...
Gestionand un portofoliu impresionant de branduri si intrand in contact permanent cu consumatorii, Dan Oprescu, director de marketing, Unilever South Central...
MRM Romania si McCann Bucuresti continua pentru Cif, marca aflata in portofoliul companiei Unilever, initiativa lansata la inceputul anului trecut de...
Campania de comunicare pentru lansarea produsului Rama mit Butter, un mix intre margarina si unt, aflat in portofoliul Unilever, a fost...
[caption id="attachment_5840" align="alignleft" width="190"] Irina Urechean, Brand Manager Delikat, Unilever SCE[/caption] Criza a determinat consumatorul roman sa nu se mai hazardeze...
Magnum Gold a avut anul trecut o lansarea indrazneata pentru o marca de inghetata. Un tir furat in mijlocul orasului a...
Coccolino a relansat gama Sensations sub numele Coccolino Creations si a introdus pe piata romaneasca un nou produs pe baza de...
Plecand de la succesul inregistrat de competitia din 2013, Unilever ii invita din nou pe tineri sa propuna solutii practice si...
<p> In octombrie anul acesta, Dero a lansat campania “Spala romaneste”, care isi propune sa readuca in prim-plan traditiile românesti. Campania,...
Ce inseamna CSR-ul in viziunea Danei Dobrescu, Communications Manager in cadrul Unilever South Central Europe, aflam in randurile de mai jos....
<p> 68% dintre consumatori spun ca sunt influentati in decizia de cumparare daca brandul are si o misiune sociala, in conditiile...