eMAG estimează vânzări de 800 mil. lei de Black Friday
De Black Friday, care va avea loc la eMAG pe 8 noiembrie, compania estimează că va avea vânzări de 800 de...
De Black Friday, care va avea loc la eMAG pe 8 noiembrie, compania estimează că va avea vânzări de 800 de...
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Cum se vede Black Friday din mijlocul celor care îl coordonează, ce reprezintă acest eveniment pentru companie, echipă, parteneri, clienți și...
În condițiile în care pentru unul din trei români Black Friday este singura zi din an când poate cumpăra un produs...
eMAG și-a continuat și în 2022 planul său ambițios de investiții pentru a susține dezvoltarea ecosistemului regional și a răspunde potențialului...
Comenzile deBlack Friday 2022 au depășit cu 13 milioane de lei recordul anului trecut, iar interesul la 7:21, ora de start...
Anul acesta, ziua cu cele mai multe reduceri din an este pe 11 noiembrie, iar eMAG pregătește cel mai mare Black...
Grupul eMAG anunță bilanțul pentru planul de investiții de 3,2 miliarde de lei pe trei ani, lansat în 2021. În primul...
eMAG devine cel mai valoros brand românesc în clasamentul anual Brand Finance, depășind valoarea de 1 miliard de euro (1,027 milioane...
Clienții eMAG continuă să se mobilizeze cu donații în sprijinul populației ucrainene afectate de conflictul militar, iar după două zile de...
PayU, furnizor de servicii de plată online și fintech pe piețele emergente cu creștere accelerată, a anunțat astăzi că o nouă...
Black Friday 2021 marchează cele mai importante tendințe privind dezvoltarea comerțului online în România. Diversificarea mare a coșului de cumpărături, comenzile...
Cei mai importanți lideri și top manageri din România își dau întâlnire miercuri, 10 noiembrie, la Ziua de Management, unde vor...
Cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful este noul serviciu prin...