„Ștergem tradiția de praf” este manifestul Profi și Goldfish Project pentru gustul autentic românesc
După o cercetare amplă și o monitorizare a tendințelor actuale, dar și a conversațiilor purtate în online și în media main...
După o cercetare amplă și o monitorizare a tendințelor actuale, dar și a conversațiilor purtate în online și în media main...
Aniversarea celor 117 ani de activitate și tradiție a adus pentru Loteria Română un rebranding spectaculos realizat de agenția Rusu+Borțun. Astfel,...
Coca-Cola aduce spiritul Crăciunului în orașele din România odată cu revenirea celebrelor sale caravane de Crăciun Coca-Cola. Timp de aproape trei...
”Vino la Apoș!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, își propune să aducă experiențele...
Gustă din trăirile românești este noua campanie lansată de Lidl România și Mullen, pentru gama de produse Cămara Noastră. Micul dejun...