Tinerii din Romania simt recesiunea
Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe targetul publicului tanar. In acelasi timp, tinerii de peste 18 ani consuma...
Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe targetul publicului tanar. In acelasi timp, tinerii de peste 18 ani consuma...
Telefonul este pentru tineri exclusiv smartphone si un obiect, indispensabil, folosit cu mai multe functii, arata un studiu calitativ realizat de...
Academia de Studii Economice (ASE) din Bucuresti va implementa, in perioada urmatoare, un program integrat pentru interventii active de ocupare „e-CarieraTa”ce...
Samsung Electronics, partener olimpic la categoria Wireless Communications Equipment, anunta noua campanie de marketing „Simte Ritmul, Iubeste Jocurile” pentru Jocurile Olimpice...
Plecand de la succesul inregistrat de competitia din 2013, Unilever ii invita din nou pe tineri sa propuna solutii practice si...
In weekend-ul 15 - 16 martie 2014, la hotelul Marshall Garden din Bucuresti, va avea loc conferinta Born2Succeed, organizata de catre...
<p> Neavand inca preferinte clare de brand, tabieturi de consum sau preconceptii, tinerii sunt un segment puternic influentabil. Aflam ce ii...
<p> Nestle lanseaza un program european prin intermediul caruia va sprijini cel putin 20.000 de tineri din Europa cu varste de...
<p> <strong>Rata somajului in zona euro a fost in martie 10,9%, cea mai mare din ultimii 15 ani. Nevoia de masuri...