Consumatorul, intre previzibil si surprinzator
Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a...
Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a...
Studiul ConsumerLab prezentat de Ericsson subliniaza cele mai importante tendinte de consum din acest an. Raportul „Top 10 tendinte de consum...
Bucurestiul incepe sa atraga brandurile de fashion care fac valuri la nivel mondial. Printre nou-veniti se numara Vicomte A., brand de...
<p> <strong>HORTENSIA NASTASE</strong></p> <p> <span style="color:#808080;"><strong>GOLINHARRIS</strong></span></p> <p> <strong>“</strong>Cea mai mare schimbare in PR provine din realitatea ca astazi absolut orice om...
Scaderea retailului din ultimii patru ani nu le-a taiat jucatorilor apetitul pentru extindere. Doar ca, de aceasta data, lupta pentru cota...
<p> <strong>Este un an anuntat de multi ca fiind demn de reputatia fatidica a cifrei 13. Estimarile macroeconomice nationale si globale...
<p> <strong>Piata de online a crescut atat in privinta bugetelor, cat si a volumului de proiecte. Estimarile pentru 2012 arata cresteri...
AIG Life Asigurari de viata a devenit recent Alico Romania. Theodor Alexandrescu, directorul general al Alico România, ne ofera detalii despre...