Tendințe de cumpărare Generația Z
Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) se distinge de generațiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate și...
Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) se distinge de generațiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate și...
Majoritatea românilor de-abia așteaptă să sărbătorească zilele de naștere (88%), evenimente religioase (80%), Anul Nou (58%), etc, arată cel mai recent...
Pluxee România, partenerul global pentru beneficii extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților, anunță rezultatele studiului „Workplace for all. Harta motivației...
Avon, unul dintre cei mai importanți jucători globali din industria frumuseții, își prezintă rezultatele studiului anual, „Boob Census”, care indică o...
Un nou studiu realizat de Storia – platforma cu anunțuri imobiliare lansată de OLX, relevă că 51% dintre cei care sunt...
easySales a reunit sute de experți și peste 700 de participanți la a cincea ediție a eCommerce Talks, unde a fost...
Consumatorii așteaptă de la branduri ca acestea să se implice în societate în probleme complexe care țin de politici publice cum...
O mașină este o achiziție destul de costisitoare, așa că orice șofer cântărește cu atenție ce sumă ar fi rezonabil să...
Studierea longevității dintr-o perspectivă sociologică și antropologică ne poate oferi o imagine mai clară asupra factorilor care influențează îmbătrânirea sănătoasă. Răzvan...
Organizațiile sunt deschise la tehnologiile de marketing (martech), șapte din zece (75%) profesioniști în acest domeniu spunând că le folosesc, potrivit...
Peste 90% dintre antreprenoarele din România susțin că nu au aplicat și că nu vor aplica pentru programul “Femeia Antreprenor” 2024,...
Un studiu recent realizat de Orbit alături de Reveal Marketing Research cu privire la micile stresuri care afectează viața de zi...
În urma unui studiu comandat de LIFE IS HARD, lider în soluții de digitalizare pentru afaceri, platforma de intermediere în asigurări...
Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut, în România, cu 6,6%, în primul semestru din 2024 faţă de...