Rezultatele IAB ROADS 2021 Full Year: Un an bun pentru publicitatea online
Conform celei mai recente ediții a studiului ROADS (Romanian Online Advertising Adspend Study) valoarea pieței de publicitate digitală în anul 2021...
Conform celei mai recente ediții a studiului ROADS (Romanian Online Advertising Adspend Study) valoarea pieței de publicitate digitală în anul 2021...
Cu ocazia celebrării a 5 ani de activitate a proiectului social Cortul Terapeutic, echipa de psihologi care a pus bazele inițiativei...
La data de 14 octombrie 2022, Poliția Română și Ursus Breweries fac publice rezultatele studiului „Atitudini sociale privind riscul în trafic...
În contextul interesului tot mai ridicat pentru sustenabilitate, Reveal Marketing Research investighează acest subiect și este la a doua ediție realizată...
55% dintre români susțin că au resimțit în ultimul an un impact negativ asupra echilibrului emoțional din cauza pandemiei Covid-19, arată...
Studiul național Insights PulseZ, aflat la a treia ediție în 2022, arată că mai mult de jumătate dintre tineri (51%) și-au...
De zece ani, InfluenceMe powered by Starcom România este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează...
Kantar a lansat Indexul Sustenabilității 2022, un studiu de referință în ceea ce privește atitudinile și comportamentele consumatorilor în domeniul sustenabilității...
Ogilvy PR a deschis conversația despre cele mai noi trenduri în influence marketing, încă de la începutul acestui an, prin lansarea...
Fenomenul de „downshifting", vizibil în multe țări începând cu anii '90, a devenit tot mai prezent și în România. Alături de...
Un nou studiu, realizat de experții în paie de băut de la Drinking-Straw.com, a analizat rezultatele Google Trends ale cuvintelor cheie...
Majoritatea părinților români se gândesc cu pesimism la viitor. 7 din 10 își fac griji privind situația economică, în timp de...
Vizionarea programelor TV și a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru consumatorii de toate vârstele, potrivit celei mai recente...
Care sunt valorile părinților românilor cu vârste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritățile, pasiunile și obiceiurile de consum, canalele pe...