Pandemia a crescut apetitul utilizatorilor de toate vârstele pentru jocurile video
87% dintre exponenții Generației Z, Millennials (83%) și ai Generației X (79%) afirmă că accesează jocuri video pe dispozitive precum smartphone-uri,...
87% dintre exponenții Generației Z, Millennials (83%) și ai Generației X (79%) afirmă că accesează jocuri video pe dispozitive precum smartphone-uri,...
Femeile cu funcții de conducere din România sunt percepute în continuare ca fiind plătite mai puțin decât omologii lor de sex...
Presiunea pe care o resimt femeile care lucrează cu normă întreagă a crescut semnificativ de la declanșarea pandemiei de COVID-19, în...
Peste 60% dintre reprezentanții Generației Z susțin că posibilitatea de a lucra de acasă în viitor va scădea stresul, după cum...
Peste jumătate dintre jucătorii din domeniul ospitalității, care au participat la realizarea studiului „Deloitte European Hotel Industry” se așteaptă să ajungă...
Rolurile și modul de lucru a aproximativ un sfert dintre angajații (23%) la nivel global s-au schimbat după implementarea tehnologiilor de...
În timpul pandemiei de COVID-19, companiile au redirecționat aproape jumătate din bugetele de marketing (46%) către rețelele de socializare și dispozitivele...
După ce anul trecut locuințele noi s-au scumpit în majoritatea statelor europene din cauza pandemiei, optimismul s-a temperat semnificativ în 2020,...
În ciuda creșterii și a oportunităților economice, generațiile Millennials și Z sunt din ce în ce mai nesigure și pesimiste privind...