Noua dimensiune a brandingului
Storience a început anul 2017 cu o nouă strategie de afaceri, repoziționându-se pe Branding for Good și devenind astfel prima agenție...
Storience a început anul 2017 cu o nouă strategie de afaceri, repoziționându-se pe Branding for Good și devenind astfel prima agenție...
Agenția de branding Storience s-a repoziționat cu o nouă strategie de afaceri - Branding for Good, devenind astfel prima agenție din...
Brandingul romanesc postdecembrist a recuperat cum a stiut mai bine distanta fata de brandingul global. A trecut prin despotism, feudalism si...
Lansata in 2012 la Bucuresti de sotii Adriana si Stefan Liute, agentia de branding Storience s-a deschis in toamna acestui an...
Agentia MCCANNPR si-a schimbat modelul de business mizand pe PR-ul de continut. Schimbarea este marcata printr-o noua identitate de entitate de...
Storience a finalizat primul proiect pentru piata britanica. Este vorba despre rebrandingul agentiei de organizare de evenimente Activate Event Management. Proiectul...
Agentia de branding Storience a creat brandul si designul web magazinul online de moda Clotier. Pozitionat drept “consilier in probleme de...
Agentia de branding Storience a deschis un birou la Londra la finalul lunii septembrie 2014. Decizia proprietarilor agentiei, Adriana si Stefan...
<p> <strong>Multe companii sunt astazi obsedate de o vanzare cat de mica, cu (aproape) orice pret. Dar singura directie corecta (cu...
Pana in iunie 2012, Adriana si Stefan Liute au format echipa de strategie de brand din cadrul Grapefruit. Din iulie, povestea...