Un nou studiu despre Black Friday. Ce cumpără oamenii din mediul urban
Un studiu recent realizat de agenția Exact Business Solutions, arată că românii sunt hotărâți să profite la maximum de perioada Black...
Un studiu recent realizat de agenția Exact Business Solutions, arată că românii sunt hotărâți să profite la maximum de perioada Black...
Mai mult de o treime dintre români (34,3%) vor să ia un credit în următoarele luni, dintre care aproape 62% doresc...
Conform unui sondaj de opinie realizat de INSCOP Research la comanda News.ro, mai mult de două treimi dintre români consideră că...
În contextul în care opt din zece clienți eMAG locuiesc cu un partener, iar jumătate dintre aceștia au și un copil,...
Studiu Vienna Insurance Group. Europenii nu percep riscurile privind sănătatea și locul de muncăÎn cadrul studiului realizat în lunile iunie și...
Peste jumătate (56%) dintre consumatorii de produse și servicii financiare consideră că băncile și IFN-urile însele ar trebui să le asigure...
44% dintre respondenții unui sondaj realizat de Xiaomi în România, în rândul a 821 de respondenți, sunt pasionați de activitățile în...
Principala preocupare a clienților din Europa Centrală, în 2022, a fost legată de creșterea prețurilor la alimente, determinată de creșterea inflației....
Principalele activități de timp liber ale românilor sunt plimbările în parc (66%), cumpărăturile (63%), mersul în vizită (55%) și ieșirile în...
Mamaia este atât cea mai populară, cât și cea mai atrăgătoare stațiune de pe litoralul românesc pentru turiștii români. Potrivit studiului...
Cu ocazia Zilei Copilului, World Vision România a realizat un sondaj printre parlamentari referitor la teme de interes cu privire la...
7 din 10 români merg la mall de câteva ori pe săptămână, potrivit celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing...
Fundația Eidos, alături de compania internațională de sondare a opinie publice, Atlas Intel, a realizat două sondaje cu privire la starea...
Reveal Marketing Research și-a propus să evalueze în cel mai recent studiu de piață comportamentul de consum al românilor în ceea...