8 din 10 români sunt afectați de trecerea la ora de iarnă. Studiu
Potrivit celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, 1 din 2 români consideră că trecerea la ora de iarnă...
Potrivit celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, 1 din 2 români consideră că trecerea la ora de iarnă...
Brandul Acnemy, ce contribuie la menținerea încrederii în sine în rândul adolescenților și tinerilor oferind produse inovatoare pentru tratarea acneei, a...
Pluxee România, partenerul global pentru beneficii extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților, anunță rezultatele studiului „Workplace for all. Harta motivației...
Potrivit celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, 92% dintre români au notificările RO-ALERT activate, procent mai ridicat în...
Reveal Marketing Research a realizat în colaborare cu Alpha Bank, Aqua Carpatica, Kaufland România, PPC România, RetuRO și Unilever cea de-a...
Rezultatele celui mai recent studiu IRES, care reflecta perceptia utilizatorilor de produse cu risc redus* din Romania, arata ca acestia sunt...
6 din 10 români se așteaptă ca nivelul lor de bunăstare să crească anul acesta, arată cea mai recentă ediție a...
Agenția Godmother pregătește un „Ghid de bune practici în organizarea evenimentelor în mod (mai) sustenabil”, iar ca un prim pas a...
Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre impactul caniculei asupra vieții...
Aflat la a patra ediție, sondajul “Office life experience” s-a derulat în clădirea Equilibrium 1 în luna mai 2024 și a...
Conform sondajului de opinie realizat de INSCOP Research la comanda News.ro în mai 2024, peste două treimi dintre români se aşteaptă...
Asociația AdLittera lansează sondajul „Ce fel de cititor ești?”, un proiect de cercetare a pieței inedit în România, menit să aducă...
Aproape un sfert (24%) dintre respondenții unui studiu global desfășurat de Bitdefender susțin că s-au confruntat cu unul sau mai multe...
Grupul LEGO a dezvăluit concluziile unui nou studiu realizat la nivel global care analizează tendințele sociale ce afectează încrederea creativă a...