Tușește toată casa? Descoperă noua campanie Meltus semnată de Medic One & Mullen
Medic One și Mullen semnează cea mai nouă campanie Meltus dezvoltată pentru Zentiva, în urma unui pitch de creație câștigat în...
Medic One și Mullen semnează cea mai nouă campanie Meltus dezvoltată pentru Zentiva, în urma unui pitch de creație câștigat în...
Direct sau prin intermediul agențiilor, companiile explorează noi oportunități de a interacționa cu clienții și de a-și promova produsele sau serviciile,...
Mario Francisco, Senior Art Director la MullenLowe România, a câștigat premiul din cadrul competiției Young Drummers de la festivalul Golden Drum....
MullenLowe România semnează campania de comunicare savana ULTRA REZIST cu noua tehnologie Intelligent Particles pentru Fabryo Corporation - companie a grupului...
Gustă din trăirile românești este noua campanie lansată de Lidl România și Mullen, pentru gama de produse Cămara Noastră. Micul dejun...
Fanii fotbalului de pretutindeni își pot echipa digital sportivii preferați într-un nou echipament special, creat în țara noastră pentru comunitatea globală...
Lidl România și agenția Mullen revin și anul acesta în online alături de Chef Florin Dumitrescu și familia sa și lansează...
Lidl celebrează 10 ani în România printr-o campanie manifest care vorbește despre relația construită alături de clienții săi în tot acest...
BIO cu Tine, primul serial „bio” lansat de Lidl și realizat de agenția Mullen, revine în online cu un nou sezon....
Mullen România anunță numirea lui Silviu Antohe în funcția de Executive Creative Director, poziție din care va coordona operațiunile creative ale...
Anul trecut au creat două postere, parte a campaniei de promovare a Festivalul de Film și Istorii de la Râșnov (FFIR),...