Ecologia, o tendinta devenita mod de viata
“Verde, noul teritoriu al campaniilor CSR” – acesta era titlul unui articol din Biz din noiembrie 2008. Intre timp, verdele a...
“Verde, noul teritoriu al campaniilor CSR” – acesta era titlul unui articol din Biz din noiembrie 2008. Intre timp, verdele a...
In vremuri de criza, companiile resimt cel mai acut nevoia de diferentiere in mintea consumatorilor, iar pentru a reusi acest lucru...
Finantarea unei societati reprezinta un aspect care atrage multe discutii, mai ales in climatul economic actual, in care necesitatile de finantare...
<p> <strong>Ca sa ajungi sa ai o afacere in crestere dupa primii doi ani de la debut, este important sa tii...
<p> <strong>In jurul blocurilor, in magazine, in companii apar elementele necesare colectarii selective si reciclarii la scara larga a deseurilor. Poate...
<p> <strong>In ciuda capitalului de pornire, dupa ce firma incepe sa creasca, fiecare antreprenor doreste sa obtina finantare suplimentara care sa...
<p> <strong>De ce va continua piata imobiliara din Romania sa se contracte in acest an si de ce trebuie sa va...
<p> <strong>Publicatiile din Romania trec acum printr-un proces de restructurare a presei scrise, care trebuia inceput de mult</strong></p> <p> </p> <p>...
Care vrem sa fie mostenirea pe care o lasam in urma noastra prin diferenta, in bine sau in rau, pe care...
Chiar daca intr-o prima etapa crizele genereaza panica si masuri extreme de supravietuire, pentru cunoscatori se transforma in oportunitati Crizele economico-financiare,...
Cum a luat nastere si s-a dezvoltat un parteneriat agentie-client care a stabilit un record absolut in istoria de 7 ani...
Cum piata locala de curierat a fost anul trecut de 160 de milioane de euro, deschiderea unui nou centru operational UPS...
Dupa ce a refuzat vanzarea afacerii inainte de criza, Rucsandra Hurezeanu este pregatita sa duca brandul Ivatherm la urmatorul nivel. Rebrandingul...
<p> <strong>Afirmatia din titlu apartine presedintelui Federatiei Romane de Rugby, Alin Petrache. Subiect care revine constant in discutiile pe care le...