Reconectare la profit
<p> <strong>Electroretailul romanesc este un domeniu care a crescut spectaculos pana la finele lui 2008, dupa care a cunoscut un declin...
<p> <strong>Electroretailul romanesc este un domeniu care a crescut spectaculos pana la finele lui 2008, dupa care a cunoscut un declin...
<p> <strong>Insolventa nu inseamna o poveste cu un singur final. Odata intrata pe aceasta traiectorie, o companie se poate prabusi sau...
<p> <strong>Sunt cei care nu se dau batuti. Sunt cei care stiu sa-si mobilizeze oamenii pentru a iesi cu fruntea sus...
<p> In perioada 12- 16 noiembrie 2012 organizam la Hotel Howard Johnson din Bucuresti cea de a 11-a editie a Zilelor...
<p> Este oficial! :) A doua editie Social Media Snow Camp va avea loc in perioada 13-16 decembrie 2012 la Paraul...
Borsec conduce Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, editia 2012, fiind urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar,...
<p> Pe vremuri se numarau bobocii. Asa se obisnuia. Ar fi bine ca in aceasta toamna sa numaram si ideile, initiativele,...
<p> <strong>Daca la Bucuresti batalia se dadea, ca de obicei, pentru scaun, la Bruxelles, Consiliul European din 28-29 iunie a luat...
<p> <strong>Una din regulile de baza ale oricarei batalii este sa nu-ti subestimezi niciodata adversarul. Iar daca acesta se numeste Microsoft,...
<p> <strong>Economia Romaniei sufera de o lipsa acuta a investitiilor straine directe. Fara acestea, nu putem evolua spre o economie dezvoltata,...
<p> <strong>Ca urmare a succesului de anul trecut, PepsiCo continua campania retro si a decis sa tripleze cantitatea de sticle pusa...
<p> <strong>Cei care in urma cu 20 – 30 de ani erau tineri nu reprezentau niciun risc pentru campania pe care...
<p> <strong>Pornind de la un brief care cerea o intoarcere in timp de 20 de ani, Pepsi a creat o campanie...
Revalorizam, reinterpretam, reevaluam. Fascinatia fata de vremurile de altadata revine constant in strategiile de marketing ale marilor branduri. Campanii precum cea...